شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

دکتر عبدالهی در دوره سه ساله ای که مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار را بر عهده داشت عملکردی شایسته تقدیر داشت و توانست رضایت نسبی شهروندان را در این مدت کسب کند.

به گزارش انارما، طی روز های گذشته دکتر غلامحسین تقی پور به عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان انار معرفی و جایگزین خانم دکتر عبدالهی شد.

دکتر عبدالهی در دوره سه ساله ای که مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار را بر عهده داشت علیرغم فراز و نشیب و انتقادهایی که بعضا به عملکردش در یک سال اخیر وارد بود با توجه به اقدامات عمرانی و زیربنایی و همچنین پیشرفت های مجموعه بهداشت و درمان، عملکردی شایسته تقدیر داشت و توانست رضایت نسبی شهروندان را در این مدت کسب کند.

اما اکنون از دکتر تقی پور به عنوان یک پزشک بومی که سکان شبکه بهداشت و درمان انار را در دست گرفته انتظار میرود مطالبات اصلی و اولویت دار بهداشت و درمان انار را که بر زمین مانده پیگیری کند.

در اولین گام پیگیری جهت تامین زیرساخت و امکانات لازم جهت استفاده از ساختمان جدید بیمارستان را میتوان مهم‌ ترین اولویت دانست چرا که به نظر میرسد علیرغم افتتاح این ساختمان هنوز هم بسیاری از تجهیزات و امکانات لازم جهت بهره برداری از بیمارستان جدید فراهم نشده است.

تامین نیروی انسانی و پیگیری جهت تکمیل چارت سازمانی بیمارستان و همچنین استقرار دائمی متخصصین حتی الامکان در قسمت های حیاتی و مهم از دیگر مطالبات اولویت دار می باشد.

پیگیری جهت تسریع در تکمیل ساختمان سی تی اسکن و همچنین تخصیص بودجه در نظرگرفته شده دولتی برای کمک در روند تکمیل این پروژه و همچنین به کارگیری هرچه سریعتر دستگاه سی تی اسکن باتوجه به نیاز مبرم و رو به پایان بودن گارانتی دستگاه از دیگر اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

استقرار ۲۴ساعته متخصص رادیولوژی با توجه به اینکه در شرایط فعلی فقط در شیفت صبح سونوگرافی انجام میشود و در صورت نیاز فوری شهروندی به سونوگرافی در نوبت عصر، حتما باید شهروند در بیمارستان بستری شود که این موضوع مشکلات و هزینه هایی مضاعف به شهروندان تحمیل میکند.

سرب کوبی دیوار های اتاق عمل با توجه به گلایه تعدادی از پرسنل بیمارستان ؛ اتاق عمل بیمارستان فاقد عایق سرب می باشد که این موضوع در زمان استفاده از دستگاه «سی آرم» باعث میشود اشعه هایی که از این دستگاه ساطع میشود برای افراد بیرون از اتاق عمل هم خطرناک باشد.

نوسازی ناوگان اورژانس با توجه به فرسودگی تعدادی از آمبولانس های اورژانس و علی الخصوص آمبولانسی که برای اعزام بیماران به رفسنجان تردد دارد.

در خصوص به کارگیری دستگاه پاتولوژی در آزمایشگاه، علیرغم رایزنی های صورت گرفته برای ماندن این دستگاه در انار ، هنوز متخصص برای استفاده از آن در نظر گرفته نشده و همچنان این دستگاه بلااستفاده مانده است .

ضرورت توجه ویژه به روستاهای دهستان بیاض و درنظر گرفتن امکانات حداقلی همچون استقرار داروخانه در این منطقه که از نیازهای اساسی مردم می باشد‌.
ضابطه مند بودن جذب نیرو حتی به صورت شرکتی در شبکه بهداشت و درمان و نظارت جهت به کارگیری نیروهایی که شایستگی و تخصص لازم جهت استخدام را دارند.

در پایان لازم بذکر است که تامین امکانات‌ و تجهیزات بهداشت و درمان در درجه اول وظیفه دولت می باشد و از دکتر تقی پور انتظار میرود در کنار‌ توجه به این موضوع ، جهت هزینه کمک های خیرین حتما از نظر کارشناسان جهت نیازسنجی و خرید دستگاه های حیاتی و اولویت دارد بهره بگیرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی