شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری انارما؛ سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان انارگفت: حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد.

قاآنی اظهار کرد: پرونده دست اندازی به شبکه آب آشامیدنی شهرستان انار دو متهم دارد که مبادرت به استفاده غیر مجاز از شبکه توزیع آب شرب مردم روستا جهت مصارف کشاورزی و ساخت و ساز می‌نمودند .

وی افزود: سال گذشته پس از شناسایی موارد فوق و صورتجلسه یگان نیروی انتظامی ، پرونده تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به مراجع قضایی شهرستان ارسال شد .

قاآنی در ادامه ضمن قدردانی از پیگیری و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان، گفت : این پرونده در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو بررسی و دادگاه محترم با توجه به انطباق موضوع با ماده ۱ قانون استفاده کنندگان غیر مجاز از آب ، برق ، گاز حکم به محکومیت دو متهم با پرداخت جزای نقدی بیش از ۴۹۴ میلیون تومان بابت خدمات مصرفی و جبران خسارت به حساب شرکت آبفا و صندوق دولت صادر نمود .

قاآنی در پایان با هشدار به استفاده کنندگان از انشعابات غیر مجاز آب شرب از مردم شریف و فهیم شهرستان انار خواست: به منظور جلوگیری از اختلال در روند آبرسانی به مشترکین در صورت اطلاع از استفاده کنندگان غیر مجاز از آب شرب مراتب را به شماره ۰۹۱۳۱۹۶۵۴۹۹ یا ۳۴۲۰۳۰۱۳ گزارش فرمایند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

تصاویری از تعزیه خوانی عصر عاشورا در بشرحافی انار

مراسم تعزیه عاشورا، عصر سه شنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۳) در انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی