شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

به گزارش انارما، ظهر دیروز چهارشنبه با حضور اعضای هیئت امنای امامزاده، و سایر مسئولین امر  در  محل مهدیه امامزاده محمدصالح (ع) نذورات و پول های ریخته شده داخل ضریح امامزاده محمدصالح جمع آوری و شمرده شد. اکبر هادیزاده مدیرآستانه امامزاده محمدصالح(ع)  در مصاحبه با انار ما با اعلام این خبر گفت: از صد روز […]

پول های ریخته شده طی صدروز گذشته داخل ضریح امامزاده محمدصالح شمرده شد - Copy

به گزارش انارما، ظهر دیروز چهارشنبه با حضور اعضای هیئت امنای امامزاده، و سایر مسئولین امر  در  محل مهدیه امامزاده محمدصالح (ع) نذورات و پول های ریخته شده داخل ضریح امامزاده محمدصالح جمع آوری و شمرده شد.

اکبر هادیزاده مدیرآستانه امامزاده محمدصالح(ع)  در مصاحبه با انار ما با اعلام این خبر گفت: از صد روز گذشته تاکنون مبلغ ( تومان ۵۶،۵۲۴،۱۷۵)پنجاه و شش میلیون و پانصد و بیست و چهار هزار و صد و هفتاد و پنج تومان جمع آوری شده است.

 طبق اعلام قبلی هادیزاده ۹۰درصد  این پول بطور مستقیم به حساب شماره۱۲۸ بانک ملی بنام آستان امامزاده محمد صالح(ع) انار  واریز میگردد و  ۱۰درصد آن به  خزانه کشوری واریز میشود که از این ۹۰درصد پول واریز شده به حساب امامزاده تمامی آن صرف هزینه های امامزاده میشود.

پول های ریخته شده طی صدروز گذشته داخل ضریح امامزاده محمدصالح شمرده شد

دیدگاه کاربران

علي پنج‌شنبه 20 نوامبر 2014 - 11:01 ق.ظ

این شماره حساب در بانک ملی انار است یا در بانک ملی رفسنجان ؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی