جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به دیدار رمضانی نمایندگان مجلس و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان نکات ارزنده و امیدوارکننده ای که مطرح می کنند بر جان و دل می نشیند‌.

به گزارش پایگاه خبری انارما، به نقل از اطلاع رسانی خدمت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین جلالی در سخنانی به دیدار رمضانی نمایندگان مجلس و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: از بهترین خاطرات دوران نمایندگی دیدار با معظم له است، ایشان کرامت را در حد اعلی تمام کردند و اقامه نماز جماعت را با شور و نشاط وصف ناپذیری که داشتند، معنویت خاصی داشت.
وی به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ابراز خرسندی از خدمات دولت و تاکید بر توجه به معیشت مردم را که مورد تاکید قرار دادند، یادآور شد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از سخنان امیدوارکننده رهبری در خصوص غزه و پایان رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک سخن به میان آورد و ابراز داشت: رهبری زمانی که صحبت می کنند، گوششان به امام زمان(عج) است و نکات ارزنده و امیدوارکننده ای که مطرح می کنند بر جان و دل می نشیند‌.
حجت الاسلام جلالی همچنین به تاکید ولی امر مسلمین جهان مبنی بر اینکه روز قدس امسال بین المللی است و مردم ایران باید شگفتی بیافرینند، اشاره داشت و گفت: باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و در خط ایشان قدم برداریم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی