جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

شامگاه جمعه ۲۳مرداد ،جلسه رئیس هیئت فوتبال انار با سرپرستان تیم های حاضر در لیگ فوتبال انار برگزار شد…

شامگاه جمعه ۲۳مرداد ،جلسه رئیس هیئت فوتبال انار با سرپرستان تیم های حاضر در لیگ فوتبال انار  برگزار شد.

 به گزارش انارما ، در این جلسه سیدمحمود موسوی با اشاره به بی انضباطی های اخلاقی از سوی بازیکنان تیم ها در اولین هفته از مسابقات گفت: در حالیکه هنوز یک هفته از مسابقات گذشته است متاسفانه به اندازه یک فصل بازیکنان در زمین مسابقه موارد غیراخلاقی و رفتار های غیرورزشی از خود بروز داده اند و مدام به تصمیمات داوری اعتراض می کنند.

وی افزود: از سرپرستان تیم ها میخواهیم که در زمینه توجیه اخلاقی بازیکنان تیم هایشان بهتر عمل کنند چرا که امسال بر اساس قوانین هیئت فوتبال برخورد قاطعانه ای در زمینه موارد انضباطی با بازیکنان متخلف خواهد داشت .

رئیس هیئت فوتبال در ادامه با اشاره به نظارت دقیق ناظران بر مسابقات گفت : اگر صحنه ای در مسابقه از دید داور مخفی بماند اما ناظر مسابقه آن صحنه را گزارش دهد یقینا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و حتی هیئت فوتبال نیز مسابقات را بصورت ویژه رصد خواهد کرد.

IMG_4356

موسوی در ادامه از جریمه مالی چندتن از داوران در جریان مسابقات فوتسال جام رمضان انار خبر داد و گفت: هیئت فوتبال همانگونه که با بازیکنان و تیم های مختلف برخورد می کند در مقابل با داورانی که در مسابقات اشتباهات تاثیرگذار و بعضا تعیین کننده دارند نیز یقینا برخورد انضباطی خواهد کرد و در همین راستا نیز در جریان مسابقات فوتسال جام رمضان انار چندتن از داوران بدلیل اشتباهات تاثیرگذار خود جریمه مالی شدند.

وی در ادامه از بازیکن سالاری در برخی از تیم های انار انتقاد کرد و گفت: وقتی بازیکن در سطح پایین برای بازی کردن از سرپرست تیم درخواست پول می کد و در مقابل سرپرست نیز درخواست او را  قبول می کند نتیجه اش این میشود که بازیکن بدون توجه به نظرات مربی و سرپرست با کمترین سطح کیفیت بازی در زمین هرگونه بی اخلاقی که خواست انجام می دهد و به نظرات داور احترام نمی گذارد.

IMG_4351

سیدمحمود موسوی با اشاره به چشم انداز هیئت فوتبال در آینده گفت: تیم های لیگ فوتبال انار اگر در زمینه برگزاری هرچه بهتر مسابقات بیشتر همکاری کنند جای این امیدواری هست که در آینده ای نزدیک بتوان همانند سال های نه چندان دور تیم منتخبی قوی از شهرستان انار  در مسابقات استانی شرکت کند.

وی در پایان از راه اندازی مسابقات فوتبال ساحلی شهر انار در آینده ای نزدیک خبر داد.

IMG_4358

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

سهراب شنبه 13 آگوست 2016 - 4:57 ق.ظ

مگردوازده تاتیم نیستند پس بقیه سرپرستها کجایند

داد یکشنبه 14 آگوست 2016 - 2:17 ب.ظ

ای ول به اقای خودم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی