شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

وی افزود : از چند روز گذشته در پی گزارشات مردمی ، بلافاصله اکیپ نظارت بهداشتی…

به گزارش انارما، بایرام گلدی پوری معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گلستان گفت: این واحد صنفی متخلف با تلاشهای مستمر و پیگیر اداره نظارت بر بهداشت مواد غذایی دامپزشکی استان و با هماهنگی دادستانی شهرستان گرگان پلمپ گردید.

وی افزود : از چند روز گذشته در پی گزارشات مردمی ، بلافاصله اکیپ نظارت بهداشتی به محل اعزام و بعد از بازدید مستقیم و مشکوک شدن به گوشتهای موجود نسبت به نمونه برداری و ارسال آن به آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی اقدام نمودیم .

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گلستان تصریح کرد : پس از انجام آزمایشهای مولکولی و تأیید حرام بودن گوشت ، با هماهنگی دادستانی شهرستان گرگان این واحد صنفی پلمپ شد.

IMG 0003

وی درپایان از کلیه شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد تخلف بهداشتی در مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی با منشاء دامی موارد را به نزدیکترین اداره دامپزشکی شهرستان خود اطلاع رسانی نموده یا گزارش خود را از طریق شماره تماس 1512 و یا شماره پیامک 10001512 ثبت نمایند.

منبع:گلستان ما

دیدگاه کاربران

سپیده مفیدی سه‌شنبه 20 می 2014 - 8:23 ب.ظ

با سلام خدمت شما زحمت کشان این فروشگاه به همت 600000000میلیون تومان جریمه وفقط 2ماه پلمپ در این هفته دوباره شروع به کار کرد لطفا پیگیری کنید ادرس این فروشگاه گرگان خیابان شهدا نام صاحب فروشگاه حبیب مهاجر وپسران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی