پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

وی با انتقاد از خدمات بخش درمان و بهداشت شهرستان انار و امین‌شهر بیان داشت:

به گزارش انارما،حجت‌الاسلام عباس فلاحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امین‌شهر انار اظهار داشت: یک جامعه پویا و زنده باید تمام ویژگی‌های عدالت و خیرخواهی، احسان و برادری و حفظ آبروی دیگران در آن پیاده شود در غیر این صورت آن جامعه یک جامعه تهی است.

IMG_1103 - Copy

 

وی با انتقاد از خدمات بخش درمان و بهداشت شهرستان انار و امین‌شهر بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان انار در موقعیت ترانزیتی قرار گرفته و پل ارتباط زمینی مرکز کشور و استان کرمان و هرمزگان است، اما از یک بیمارستان مجهز و نیروی انسانی متخصص بی‌بهره است.
امام جمعه امین‌شهر انار تاکید کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان از مسئولان استان و دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مشکلات درمانی و بهداشتی خود استمداد می‌طلبند.
وی خاطرنشان کرد: مردم از مسئولان می‌خواهند به مسئله درمان به عنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه نکنند و وجود یک مرکز اورژانس 115 در امین‌شهر و یک بیمارستان مجهز با نیروی انسانی متخصص در شهرستان انار یک ضرورت امکان‌ناپذیر است.

فلاحی خاطرنشان کرد: مرکز اورژانس 115 امین‌شهر به مدت کوتاهی در این شهر فعالیت کرده، اما به این دلیل که صرفه اقتصادی ندارد، تعطیل شده است.

منبع:فارس

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی