پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

و تنها چیزی که میتواند ما را در مقابل دشمن سرافراز کند اقتصاد مقاومتی است

به گزارش انارما،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته و در خصوص اقتصاد مقاومتی ،ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که به سران قوا ابلاغ شد گفت:بعضی ها فکر میکنند که اقتصاد مقاوتی همان ریاضت اقتصادی است ،در حالی که به هیچ وجه اینچنین نیست.

IMG_0648

وی افزود:اقتصاد مقاوتی در واقع به معنای تکیه کردن بر داشته ها و ظرفیت های درونی نظام است ،چرا که کشور ما،کشوری است بزرگ ، با معادن و سرمایه های انبوه و ما قطعا میتوانیم بدون تکیه بر دولت های غارتگر و زورگو با عزت زندگی کنیم و هرچه در رسیدن به این اهداف کوتاهی کنیم،بیشتر دچار مشکل میشویم.

امام جمعه شهرستان انار تصریح کرد:دشمن وقتی  در زمنیه تهاجم فرهنگی  نتوانست موفقیت کسب کند در حال پایه ریزی یک جنگ بزرگ اقتصادی در جهان است و تنها چیزی که میتواند ما را در مقابل دشمن سرافراز کند اقتصاد مقاومتی است ،نه کوتاه آمدن و قبول کردن حرف زور  در مقابل دشمن.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان  خاطر نشان کرد:همه مردم میدانند که موضوع هسته ای بهانه است و اگر  ما تمامی امکانات و تجهیزات هسه ای خود را همانند قزافی ملعون دردون کشتی ریخته و برای آمریکایی ها ببریم ،آنها راضی نمیشوند  ،چرا که همانگونه که دولتمردان آمریکایی گفته اند:مذاکرات هسته ای مقدمه است برای به بحث کشاندن توانمندی های دفاعی کشور.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی