پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

در ادامه حجت الاسلام ابراهيمي امام جمعه شهرستان گفت:امروز كساني از لانه هاي خود بيرون آمدند …

به گزارش انارما،  سرهنگ اسماعیل زاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه  شهرستان انار  ابتدا ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت:امروز دوگردان الی بیت المقدس، در قالب دفاع از کوی و برزن ، امداد و نجات رزمایش را  برگزار میکنند.

وی خطاب به بسیجیان حاضر در گردان ها گفت:کاری که شما امروز انجام ميدهید مصادف است با کاری که رزمندگان در زمان دفاع مقدس انجام دادند.لکن شما از خانه برای 24خداحافظی کردید و به اینجا آمدید اما رزمندگان دوران جنگ،بعد از چندین ماه دوری از خانواده با کمتر از 4روز مرخصی به خانه برمیگشتند.

سرهنگ اسماعیل زاده در پایان  خاطر نشان کرد:دشمن در زمان جنگ روبروی ما بود و هدف مشخص،اما اینک اگرچه دشمن نامشخص است اما باید بدانیم که هدف ما مشخص است.

در ادامه حجت الاسلام ابراهيمي امام جمعه شهرستان گفت:امروز كساني از لانه هاي خود بيرون آمدند و ميخواهند با كارهاي مطبوعاتي خود جلوي خدمت دولت را به مردم بگيرند، و اين ضربه ي بزرگي است براي ملت غيور ايران.

وي افزود،مردم در فتنه 88به ميدان آمدند و 23تير ،آفريدند و فتنه گران را به لانه هاي خود برگرداندند و مسئولان اين دولت به وظايف خود عمل كنند كه مردم دوباره نخواهند به زحمت بيافتند و 23تير و 9دي بيافرينند گرچه اين ملت بزرگ آماده فداكاري هستند.

1111

lll

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی