پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

رزم حسینی استاندار کرمان در جمع خانواده های شهدا و جمعی از مردم در گلزار شهدای کرمان گفت:

به گزارش انارما،استاندار کرمان گفت: اجرای طرح اقتصاد مقاومتی حرکت جهادگونه مسوولان برای رفع نیازهای مردم بویژه افراد نیازمند جامعه است.

پیاده روی عمومی با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مردم روز پنجشنبه با حضور ˈعلیرضا رزم حسینیˈ استاندار کرمان به مناسبت گرامیداشت 22 اسفند روز شهید در کرمان برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین مسیری را به مسافت دو کیلومتری را از تخت درگاه قلی بیگ تا گلزار شهدای کرمان را پیاده روی کردند.
در پایان این پیاده روی در گلزار شهدا کرمان زیارت عاشورا قرائت شد و قبور مطهر شهدا غبارروبی و عطر افشانی شد.
شرکت کنندگان در این برنامه پیاده روی با قرائت فاتحه و نثار گل به شهدا، یاد و خاطره آنها را در روز بزرگداشت شهدا گرامی داشتند.
در پایان به 22 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی شامل پنج دستگاه موتورسیکلت، پنج کمک هزینه سفر به عمره، پنج هزینه کامل سفر به مشهد مقدس و تعدادی لوازم خانگی اهدا شد.
رزم حسینی استاندار کرمان در جمع خانواده های شهدا و جمعی از مردم در گلزار شهدای کرمان گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا هر چه سریعتر و بهتر به هدف جامعه یعنی رسیدن به عدالت اجتماعی و رسیدگی به قشر آسیب پذیر جامعه برسیم.
وی در ادامه ضمن تبریک 22 اسفند گرامیداشت روز شهید به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، خود و دیگران را مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان دانست و اظهار کرد: باید تمام همت و تلاش خود را بکار ببریم تا بتوانیم دین خود را به کسانی که از جان و مال خود گذشتند تا ما آسوده باشیم، ادا کنیم.
استاندار کرمان همچنین سردار حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان را چهره ای شاخص و بارز از ایثار نام برد و از تلاش های شبانه روزی وی و همکارانش قدردانی کرد.
در پایان این آیین با حضور استاندار کرمان از سه تمبر یادبود شهدا رونمایی شد.
این تمبرها مربوط به تصویر شهیدان عباس، حسن و حسین سیف الدینی، تمبر شهید ادیبی و تمبری با تصویر گلزار شهدای کرمان بود.

منبع:هجرت نیوز

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی