شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | Saturday 25 May 2024

مجلس به وظیفه خود عمل کند و از وزرای خارجه و اطلاعات در مورد دیدار اشتون با فتنه‌گران 88 توضیح بخواهد…

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز این هفته شهرستان انار با اشاره به سفر اخیر کاترین اشتون به ایران و دیدار با بعضی محکومان فتنه 88‌ اظهار داشت: مجلس به وظیفه خود عمل کند و از وزرای خارجه و اطلاعات توضیح بخواهد.

IMG_5303

وی بیان داشت: غرب و جامعه اروپا اگر مدافع حقوق بشر است، جواب جنایاتی که صدام در جنگ با ایران انجام داد از جمله حملات شیمیایی را که با کمک تسلیحاتی غربی‌ها صورت پذیرفت، بدهد.

ابراهیمی عنوان کرد: با وجود جنایاتی که امروز در سوریه با حملات ‌کشورهای اروپایی و غربی می‌شود، مجامع حقوقی بین‌الملل چرا سکوت کرده‌اند.

وی افزود: دولت‌های غربی به ویژه آمریکا بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند، به چه دلیل باید اجازه بدهیم‌ هیئت‌های اروپایی‌ با افراد مسئله‌داری مانند محکومان فتنه 88 دیدار کنند و ‌چهره مشعشع نظام جمهوری اسلامی را به اسم دفاع از حقوق بشر تخریب کنند.

امام جمعه شهرستان انار گفت: اینها بعد از اینکه در قضیه هسته‌ای به اهدافشان رسیدند و بهانه دیگری علیه ما ندارند، دنبال گشودن جبهه دیگری در دنیا علیه نظام اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: چرا مسئولان اجازه می‌دهند این عده با کمال بی‌شرمی در کشور ما علیه منافع کشور و ملت برنامه‌ریزی کنند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اگر این مدافعان دروغین حقوق بشر راست می‌گویند، چرا با خانواده‌های 17 هزار شهید ترور دیدار نمی‌کنند.

وی در پایان بیان داشت: مجلس نباید سکوت کند، باید به وظیفه خود عمل کند و از وزرای خارجه و اطلاعات توضیح بخواهد تا دوباره شاهد این چنین اتفاقاتی نباشیم.

IMG_5307

(آخرین نماز جمعه سال92)

منبع متن:فارس

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی