سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 14 May 2024

،فرمانده انتظامی شهرستان انار سرهنگ “جعفر غضنفری” با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف…

به گزارش انارما،فرمانده انتظامی شهرستان انار سرهنگ “جعفر غضنفری” با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده انار به نوق, بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی خاطر نشان کرد. بررسی‌ها حاکی از آن است که یک دستگاه خودرو پژوه پارس بنا به دلایلی با یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرده که در این حادثه یک سرنشین پژوه پارس در دم فوت و سه نفر دیگر نیز به دلیل جراحات وارده به بیمارستان انتقال داده شدند.
“غضنفری” در ادامه گفت: علت این حادثه ناگوار و تلخ توسط کارشناسان پلیس راه شهرستان انار تحت بررسی می‌باشد و بعد از مراحل کارشناسی نتیجه اعلام خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان انار در خاتمه رانندگان را به رعایت اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی  توصیه و از رانندگان خواست هرگز با سرعت غیر مجاز رانندگی نکنند.
(طبق آخرین اخبار دریافتی،یکی از مصدمین بصورت سرپایی مداوا شده ،ولی دومصدوم دیگر بعلت شدت جراحات به اورژانس و سپس به بیمارستان علی ابی طالب(ع)رفسنجان  منتقل شدند)

به گزارش فارس،‌ خودروی پراید از روستای قربان‌آباد به سمت انار و خودروی پژو پارس از سمت شهر انار به سمت نوق رفسنجان در حرکت بودند.

DSC_0003_2(1)
DSC_0002
DSC_0001
DSC_0004_2
DSC_0005_2

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی