چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

وی گفت: حفظ حجاب یک فرهنگ خوب و یادگار ارزشمند از بانوی بزرگ مسلمانان حضرت فاطمه زهرا (س) برای بانوان ما است…

به گزارش انارما،حجت‌الااسلام محمد حسینی‌نوه ظهر دیروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مهدیه امامزاده محمدصالح همگان را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و ارزش و فضیلت یک انسان را به رعایت تقوا و دوری از گناه دانست.

حسینی نوه

وی با اشاره به آغاز به کار دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز علمی بعد از تعطیلات نوروزی و با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: همه ملت از هر قشری باید با عزم ملی در همه ابعاد اقتصادی تلاش کنند تا کشوری کاملا غنی، بی‌نیاز و مستقل داشته باشیم.

امام جمعه موقت شهرستان انار تصریح کرد: با عزم ملی و تلاش و همت ملت آگاه و هوشیار در ابعاد مختلف اقتصادی تمام توطئه‌های دشمنان به ویژه تحریم اقتصادی بی‌اثر می‌شود.

حسینی‌نوه افزود: ما نباید اجازه دهیم، فرهنگ ملت و کشورمان دستخوش توطئه‌های دشمن شود.

وی گفت: حفظ حجاب یک فرهنگ خوب و یادگار ارزشمند از بانوی بزرگ مسلمانان حضرت فاطمه زهرا (س) برای بانوان ما است و این فرهنگ ارزشمند را باید حفظ کرد و از ورود و نفوذ فرهنگ غرب در جامعه اسلامی جلوگیری کرد.

منبع:فارس

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی