شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 11 May 2024

دمساز در خصوص جزئیات این نمایشگاه گفت:31 تابلوی رنگ روغنی توسط کارشناسان قرآنی به سرپرستی آقای جواد اسماعیل زاده…

به گزارش انارما،غلامعلی دمساز مدیرعامل مرکز تربیت مدرس قرآن تربت جام  و مسئول نمایشگاه ترجمه تصویری سوره واقعه در مصاحبه با انارما گفت:کار ترجمه تصویری سوره مبارکه واقعه برای اولین بار در جهان اسلام انجام شده و نمونه دیگری مانند این کار در هیچ جای جهان وجود ندارد،البته تقریبا مشابه این کار،طرحی در اصفهان در حال آماده شدن است که بصورت موضوعی تابلو های بسیار زیبایی به تصویر کشیده شده است که البته آن کار نیاز به احاطه بیشتری نسبت به آیات نورانی قرآن کریم دارد تا بازدید کنندگان درک مطلوبی را از تابلو ها داشته باشند.

IMG_6818 - Copy

وی افزود:یکی از خصوصیات بارز این نمایشگاه اینست که هر فردی با هرسنی مراجعه کند در کمتر از 15دقیقه با سوره مبارکه واقعه آشنا میشود.

دمساز در خصوص جزئیات این نمایشگاه گفت:31 تابلوی رنگ روغنی توسط کارشناسان قرآنی به  سرپرستی آقای جواد اسماعیل زاده تصویر ذهنی شده،سپس سیاه قلم و بعد به 4نفر از نقاشان مجرب خراسان رضوی واگذار شده و آنها تصاویر را نقاشی کرده اند.

مسئول نمایشگاه قرآن تصریح کرد:این نمایشگاه از طرف معاونت قرآن  و عترت وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های مختلف کشور به برپا شده و اینک هم در شهر انار این نمایشگاه را برپا کرده ایم.

دمساز در پایان گفت:شهرستان انار بعنوان پیشانی ورودی استان کرمان ، اولین شهری است در استان کرمان  که ما در آن نمایشگاه برپا کرده ایم و تا پنجشنبه28 ادامه خواهد داشت و امیدوارم در طول این مدت، مردم خوب انار بازدید پررنگ و شایسته ای  را از این نمایشگاه زیبا داشته باشند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی