جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

دکتر آذین در قسمتی از صحبت هایش به بحث آزمون استخدامی و قبول شدگان اناری در یکی از این آزمون ها اشاره کرد و گفت:بحث قبول شدگان آزمون های استخدامی …

به گزارش انارما،گزیده صحبت های دکتر آذین در جلسه شورای اداری شهرستان به شرح زیر است که در خلال صحبت های وی اشاره ای به برخی از مسائل مهم شهرستان شده است:

IMG_6656

دکتر آذین در قسمتی از صحبت هایش به بحث آزمون استخدامی و قبول شدگان اناری در یکی از این آزمون ها اشاره کرد و گفت:بحث قبول شدگان آزمون های استخدامی مختلف و خصوصا قبول شدگان اناری در آزمون استخدامی بیمارستان، بعد از پیگیری هایی که بعمل آمد ،آخرین جوابی که ما از معاون رئیس جمهور دریافت کردیم این بود که دولت برای استخدام افراد در سال93 فعلا بودجه  ی خاصی را پیش بینی نکرده است و ما حد اقل تا پایان نیمه اول سال 93 نباید امیدی به استخدام افراد داشته باشیم.

وی از ابلاغ بودجه به استان ها خبر داد و گفت:امیدواریم بعد از تخصیص بودجه به استان کرمان بتوانیم بودجه مناسبی را برای شهرستان انار جذب کنیم.

 

وی در ادامه به راه اندازی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت:یکی از مهم ترین راهکار های تحقق فرمایشات حضرت آقا در بحث اقتصاد  راه اندازی شرکت های دانش بنیان است و با توجه به این نکته در سطح کشور بیش از5000هزار شرکت دانش بنیان تشکیل شده ،کما اینکه در  شهرستان انار  اینگونه که بنظر میرسد متاسفانه هنوز شرکت دانش بنیانی وجود ندارد.

آذین تصریح کرد:مطمئنا ما از طریق اینچنین شرکت هایی میتوانیم خلق ثروت کنیم و همچنین در کنار این موضوع بحث رفاه و اشتغال جوانان نیز تامین خواهد شد.

نماینده مردم انار در مجلس در ادامه در خصوص مسائل کشاورزی اذعان کرد:این صحیح است که شهرستان انار یکی از قطب های تولید پسته است اما باید به این نکته توجه داشت که مقدار تولید پسته نسبت به ظرفیت های موجود بسیار پایین است و یکی از دلایل آن کمبود آب است که خوشبختانه طبق بودجه ای که دولت برای شهرستان های زیر 50هزار در سال جدید برای افزایش بهره وری گذاشته ،امید واریم با نصب دستگاه های آب شیرین کن این مشکل حل شود.

وی به بحث انتقال آب شرب از شمال کشور به بخش های کم آب استان اشاره ای کرد و گفت:متاسفانه بدلیل کارشکنی هایی که در خصوص این پروژه پبش آمد این پروژه منتفی است،اما انتقال آب خلیج فارس به دشت های خشک و کم آب استان در دستور کار است و در حال انجام شدن است و انشاا…. بعد از به ثمر نشستن این پروژه یکی از شاخه های این آب به دشت انار وارد میشود.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی