جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

این در حالی است که جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها که یکشنبه شب در مهدیه امامزاده محمد صالح(ع) برگزار شد با استقبال بی نظیر مردم همراه بود که متاسفانه بعلت …

به گزارش انارما،پروژه توسعه مهدیه امامزاده محمد صالح(ع) از اوایل سال گذشته آغاز شده و  بعد از اینکه سقف آن پوشیده شده،مدتی است که معلق مانده و هیچگونه پیشرفت فیزیکی نداشته است.

IMG_7092 - Copy

این در حالی است که جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها که یکشنبه  شب در مهدیه امامزاده محمد صالح(ع) برگزار شد با استقبال بی نظیر مردم همراه بود که متاسفانه بعلت کمبود مکان در داخل مهدیه بسیاری از بانوان و همچنین آقایان مجبور شدند در فضای بیرونی مهدیه بنشینند.

لازم بذکر است با توجه به اینکه همواره مردم انار حضور پرشوری  را در نماز سیاسی عبادی جمعه دارند این مشکل در اکثر جمعه ها  تکرار میشود و متاسفانه بعضا نمازگزاران مجبور میشوند  در سرما و گرما در بیرون از مهدیه  نماز را بپا دارند.

 

این در حالیست که   پروژه ی بزرگ مصلی امام خامنه ای در رفسنجان از خرداد ماه سال گذشته آغاز شده و هم اکنون پیشرفت قابل توجهی داشته است.

با توجه به اینکه شهرستان انار فاقد  یک مکان سرپوشیده برای پذیرایی از اجتماع همشهریان در مناسبت های مختلف  است،نیاز به توسعه مهدیه امامزاده محمد صالح(ع) بیش از بیش احساس میشود و از (هیئت امنای امامزاده محمد صالح(ع) )درخواست میکنیم تا در اسرع وقت ادامه پروژه مهدیه را در دستور کار قرار دهند تا در آینده ای نزدیک مردم ولایتمدار شهرستان انار از نعمت یک مصلای بزرگ برخوردار شوند.

IMG_7093

IMG_7090

IMG_7143

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی