جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

سپاه با دولت مخالف نیست بلکه با کسانی مخالف است ، که بواسطه های مختلف همچون مذاکرات سعی در ایجاد تردید و تفرقه بین…

محمد میرزایی سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران، در سالروز تاسیس سپاه پاسداران در مصاحبه اختصاصی با انارما  ابتدا ضمن گرامیداشت و تبریک  این روز به همرزمانش گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخت سبزی است که ریشه و اساس آن در بطن انقلاب نهاده شده و بنیانگذار  آن خمینی کبیر است که  انقلاب اسلامی را به نحو احسن معماری کرده است.

IMG_7154 - Copy - Copy

وی در خصوص نقش سپاه پاسداران در  مسائل کشور گفت:هر جایی که سپاه پاسداران مشاهده کند که  نسبت به اسلام ، انقلاب و مردم هتک حرمت میشود  به صحنه می آید و از آرمان های نظام دفاع میکند.

سرهنگ میرزایی خاطر نشان کرد:سپاه با دولت مخالف  نیست بلکه با کسانی  مخالف است ، که بواسطه های مختلف همچون مذاکرات سعی در ایجاد تردید و تفرقه بین مردم ایران دارند و  سعی دارند آبروی سی و پنج ساله نظام را به بهای تکه نانی بفروشند .

وی از تبلیغات برای انصراف از دریافت  یارانه  انتقاد کرد و گفت:اینکه افرادی که احتیاجی به یارانه ندارند باید انصراف دهند صحیح،اما چرا باید  این موضوع در بوق و کرنا شود و مرتبا از مردم بخواهیم از دریافت یارانه انصراف دهند،کما اینکه دیدیم این موضوع نتیجه معکوس بدنبال داشت و آمار ها حکایت از آن دارد که مردم نسبت به آن درصدی که دولت انتظار داشت انصراف ندادند  و این موضوع باز هم همانند خاطرات تلخ اعطای سبد کالا چیزی جز سوژه  برای نشخوار  دشمنان قسم خورده نظام   بهمراه نداشت،البته تمامی این مسائل در حالی است که دریافت  یارانه از پول  خزانه ملی ،حق طبیعی هر فرد ایرانی است .

سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران در پایان و در خصوص رابطه سپاه با مردم گفت:عده ی اندکی سعی در بدبین کردن مردم نسبت به سپاه دارند و با سیاه نمایی میخواهند بین مردم و و سپاه پاسداران فاصله بیندازند ،اما مردم راه خود شناخته اند و میدانند سپاه برخواسته از مردم است و هیچوقت نسبت به مردم و نظام اسلامی خیانت نکرده و نخواهد کرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی