جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

گفته می شود در تجمع مذکور، شعار‌هاي تندي عليه سيدحسن خميني سر داده شده است. این تجمع، در ادامه اعتراضات دانشجویی به حضور خاتمی…

به دنبال لغو سفر سید حسن خمینی به استان لرستان، سفر سعید جلیلی به این استان نیز منتفی شده است.

به گزارش انارما به نقل از صراط،قرار بود سيدحسن خميني سه شنبه همین هفته به دعوت دانشگاه آيت‌الله بروجردي به استان لرستان برود تا در همايشي با عنوان تبيين شخصيت علمي امام‌خميني‌(ره) سخنراني کند، اما با تجمع اعتراضی صورت گرفته مقابل دانشگاه، شوراي تامين استان سخنراني او را لغو کرد.

گفته می شود در تجمع مذکور، شعار‌هاي تندي عليه سيدحسن خميني سر داده شده است. این تجمع، در ادامه اعتراضات دانشجویی به حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی و نیز حضور علی یونسی در شیراز صورت گرفته است.

واکنش دانشگاه آيت‌الله بروجردي به لغو سخنرانی سید حسن خمینی منتفی کردن کل همایش بود و سوژه مناسبی را به دست رسانه های اصلاح طلب داد.

آنها در تحلیل های خود به این نکته که لغو سخنرانی خمینی در شرایطی است که سعید جلیلی قرار است در همان محلی که سخنرانی مذکور منتفی شده با مردم لرستان دیدار کند اشاره کرده بودند.

بر اساس برنامه اعلام شده قرار بود جلیلی در سفر به لرستان در خصوص مسائلی از جمله پرونده هسته ای سخنرانی کند. با این وجود شب گذشته اعلام شد که سفر او نیز لغو شده است.

با وجود آنکه دبیر تشکل‌های اسلامی و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های لرستان علت لغو این سفر را تماس دفتر جلیلی و یک سفر اضطراری برای او اعلام کرده، اما هنوز معلوم نیست علت واقعی لغو این دو سفر چیست. اگر سفر اول با نظر شورای تامین استان لغو شده، جلیلی چرا به طور ناگهانی از سفر به این استان منصرف شده است؟

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی