سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 14 May 2024

شخص یکی از افراد هتاک به ساحت مقدس امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری است و من شرم میکنم از به زبان آوردن نکاتی که این فرد در نامه اش خطاب به…

به گزارش انارما،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ابتدا ضمن تبریک ولادت حضرت جواد الائمه (ع) و حضرت علی (ع)،مولای متقیان را منادی وحدت در جامعه اسلامی دانست و یادآور شد که با وجود اینکه پیامبر اکرم (ص)بارها بر جانشینی حضرت علی  بجای خودش تاکید کرده بود  اما باز دیدیم که اینگونه نشد و حضرت علی وقتی خطر تفرقه واختلاف را در جامعه اسلامی مشاهده کرد از حق خود کوتاه آمد و حفظ وحدت جامعه اسلامی را بر خلافت به حق خود ترجیح داد.

IMG_5303

ابراهیمی تشریح کرد:در این راه بودند افراد بسیاری که برای رسیدن به منافع شخصی،حضرت را تشویق میکردند به احقاق حق، که امیرمومنان با اگاهی از نیات شوم افرادی مانند ابوسفیان به درخواست انها برای قیام جواب رد داد.

وی افزود:جامعه فعلی نیز نیازمند  حفظ وحدت اسلامی و تاکید  برمشترکات است و باید از بزرگ جلوه دادن اختلافات پرهیز شود.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه و در خصوص مسائل روز کشور تصریح کرد:مسئولین هیچگاه نباید در کارهایشان از تمایلات حزبی  پیروی کنند، متاسفانه اخیرا فردی درسازمان مرکزی  دانشگاه آزاد اسلامی کشور پست گرفته که با انقلاب عناد دارد و گذشته صالحی ندارد و همین شخص یکی از افراد هتاک به ساحت مقدس امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری است و من شرم میکنم از به زبان آوردن نکاتی که این فرد در نامه اش خطاب به یکی از سران فتنه بکار برده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:اینگونه مسائل مردم را خسته میکند،چرا که مردم مشکلات اقتصادی و دیگر سختی ها را تحمل میکنند تا از آرمان ها و ارزش های انقلابی خود دفاع کنند و ما نباید ارزش های معنوی انقلاب را فدای مسئل حزبی و گروهی خود بکنیم.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی