جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

احتراما آنچه مرا مجبور به نوشتن چند سطر مرقومه وادار نمود تاخت و تاز به محمد خادمی و امثال خادمی ها است که معلوم نیست که اگر این تخریب ها ادامه داشته باشد در آینده چه تعداد از این عزیزان مورد بی مهری قرار میگیرند…

حسن تقی پور-احتراما آنچه مرا مجبور به نوشتن چند سطر مرقومه وادار نمود  تاخت و تاز  به  محمد خادمی و امثال خادمی ها است که معلوم نیست که اگر این تخریب ها ادامه داشته باشد در آینده چه تعداد از این عزیزان مورد بی مهری قرار میگیرند.
خادمی در ادوار مختلف در پست های گوناگونی  از جمله معاونت حوزه استاندار ، مدیر کل تشریفات و خدمات ویژه استاندار، مشاور امور ایثارگران استاندار، مشاور پیگیری های ویژه استاندار کرمان و…فعالیت داشته است.

براستی آنهایی که دم از نالایق بودن محمد خادمی میزنند تا بحال چند بار با وی  نشست و برخاستی داشته اند ، آیا هیچگاه شده است که سلام علیکی با ایشان داشته باشند. آیا آمار و ارقامی از عملکرد نامبرده در سایت یا نشریه ای مطالعه نموده اند  یا اینکه تنها بر گفته های فرد و یا افرادی در داخل شهرستان اکتفا کرده اند و برمبنای آن بر ایشان خرده میگیرند.فقط از محمد خادمی دفاع نمیکنم از همه اناریها( مردم شهرستان انار)سخن میگویم.

حضرت علی(ع) میفرمایند:ندیده در شهادت،نسنجیده در قضاوت و ندانسته در انتقاد وارد نشوید و  در جای دیگری بیان مینمایند:نه مرگ آنقدر ترسناک است و نه زندگی آنقدر شیرین که انسان بخاطرش شرافتش را بخواهد زیر پا بگذارد.

حرف من خطاب به کسانی است که مدام دم از بومی میزنند ،پس چرا اینک  که فضا برای انتصاب یک شخص متدین و قانونمند به سمت فرمانداری انار فراهم است با طرح مسائل حزبی و شخصی، در ذهن مردم تشویش ایجاد کنیم ،بگذاریم شایسته سالاری بر فضای انار حاکم شود.

براستی که نباید سعی در بد جلوه دادن چهره افراد داشته باشیم چنانکه شاعر میگوید:

هرکس بد ما به خلق گوید             ما چهره ز غم نمیخراشیم
ما خوبی وی به خلق گوییم            تا هردو دروغ گفته باشیم

بنده که این مرقومه را مینویسم اول به خودم میگویم و بعد به افراد دیگر:
هم عیب  خلق دیدن نه مروت است و مردی    نگهی به خویشتن کن که تو هم گناه داری   

در پایان باید متذکر میشوم که با شناختی که از آقای خادمی دارم ،اراده امثال خادمی ها با  انتقاد های مخربانه تسلیم نمیشود و همچنان بعنوان سربازان  ولی امر در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه مینمایند و یکی ازافتخاراتشان اینست که در هرجای ایران اسلامی که خدمت کنند فرزند دیار کریمان  ،شهرستان  انار هستند و امیدواریم با درایت جناب استاندار مردم شهرستان انار از نعمت حضور یک فرماندار مجرب و بومی ولایتمدار همچون محمد خادمی ها  برخوردار شوند.

دیدگاه کاربران

مرگمن تو بمیر سه‌شنبه 20 می 2014 - 9:23 ب.ظ

اقای خادمی از نظر اخلاق صفر با نظر هموطن موافقم اگه جلالیان فوق دیپلم است درشش ماه انار چقدر اباد کرد ما اناریها لیاقت شهردار خوب نداشتیم دوم اقای خادمی بخاطر مال دنیا با دو خانواده خودش وعموش نتونست کوتاه بیاد ومدی ریت کند اخر بدادگاه کشید چطور میخاد شهر را اداره کند

هاست لینوکس پنج‌شنبه 8 دسامبر 2016 - 2:01 ب.ظ

ممنونم بابت مطالب مفیدی که قرار میدید!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی