جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با اعتراض به حضور هاشمی در این دانشگاه و همچنین افتتاح آدستگاه نیمه‌کاره توکامک هسته‌ای توسط وی، خواستار حراست از دستاوردهای…

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با اعتراض به حضور هاشمی در این دانشگاه و همچنین افتتاح آدستگاه نیمه‌کاره توکامک هسته‌ای توسط وی، خواستار حراست از دستاوردهای هسته‌ای شدند.

 به گزارش انارما به نقل از  رجانیوز، عصر امروز دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با تجمع در مقابل دانشکده فیزیک این دانشگاه اعتراض خود را نسبت به حضور هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه و افتتاح دستگاه نیمه‌کاره «توکامک هسته‌ای» توسط وی در آزمایشگاه گداخت هسته‌ای دانشکده فیزیک اعلام کردند.
 دانشجویان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار «دلواپس دستاوردهای شهید شهریاری در همین دانشگاه هستیم» «رونمایی از پلمپ هسته‌ای مبارک» و «انرژی هسته‌ای حق معلق ماست» اعتراض خود را نسبت به حضور هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه اعلام و خواستار حمایت از دستاوردهای هسته‌ای کشورمان شدند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی