چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

وی در پایان بر حفظ وحدت اشاره کرد و گفت:ممکن است با توجه به اینکه فرماندار فعلی در شرف بازنشستگی است فرماندار جدیدی معرفی شود که امیدواریم با آمدن فرماندار جدید کار با وحدت و یک دلی بدور از اختلاف پیش رود،چرا که ……

                                                                                                                                                                                                                                                 4
انارما:ظهر دیروز دکتر آذین نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان انار اخبار نوید بخشی در خصوص بودجه اختصاص یافته برای بهبود مشکلات درمانی شهرستان انار عنوان کرد.
آذین در خصوص بودجه کلی شهرستان انار گفت:خوشبختانه با پیگیری هایی که بعمل آمد ما توانستیم امسال بودجه شهرستان انار را که قرار بود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان اختصاص یابد را به شش میلیارد تومان برسانیم.
وی افزود:از همان ابتدا هم بعنوان مهمترین دغدغه مردم انار پیگیر و متعهد نسبت به  ساخت بیمارستان بودیم که بعد از اخذ مجوز از کمیسیون 215 و کسب موافقت اصولی اینک توانستیم 4/5میلیارد تومان بودجه اولیه برای ساخت بیمارستان انار جذب کنیم.

نماینده مردم انار در مجلس تصریح کرد:در همان ابتدای کار هم خیرین اناری این قول را دادند که اگر این طرح از سوی دولت  اجرایی شود ما هم حاضریم برحسب توان در تسریع روند ساخت و تجهیز بیمارستان مساعدت مالی کنیم که امیدواریم خیرین هم کمک شایانی بفرمایند و از طرف دیگر هم دومیلیارد تومان قرار است که اختصاص یابد که در کل امیدواریم با بودجه ای حدود 12میلیارد تومان یک بیمارستان شکیل و درخور نام شهرستان انار برای رفاه حال همشهریان احداث کنیم.

دکتر آذین در ادامه گفت:بحث دیگری که ما در خصوص شهرستان انار دنبال میکنیم بحث زیر ساخت هاست  که از مهم ترین مفاد این طرح (ساخت زیرگذر گلشن و تقاطع غیر همسطح ورودی از سمت شهربابک )است.
وی در پایان بر حفظ وحدت اشاره کرد و گفت:ممکن است با توجه به اینکه فرماندار فعلی در شرف بازنشستگی است  فرماندار جدیدی معرفی شود که امیدواریم با آمدن فرماندار جدید کار با وحدت و یک دلی بدور از اختلاف پیش رود،چرا که اگر آرامش در فضای شهرستان حاکم نباشد چه دولت و چه سرمایه داران تمایلی برای سرمایه گذاری ندارند.
9
8
6

دیدگاه کاربران

مطلع یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 11:30 ب.ظ

خدا خیرش بده

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی