شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

پست دولتی برای عامل توهین به رهبری
یکی از عناصر افراطی اصلاح طلب که در فتنه 88 نقش بسزایی داشت قرار است به زودی کار خود را به عنوان یکی از مدیران آموزش و پرورش این استان در دولت تدبیر و امید آغاز خواهد کند.

به گزارش انار ما:یکی از عناصر تندرو و افراطی اصلاح طلب در استان ایلام ، قرار است به زودی کار خود را به عنوان یکی از مدیران آموزش و پرورش این استان در دولت تدبیر و امید آغاز کند.فتنه

این عنصر افراطی که حمایتش از فتنه 88 و سران فتنه شهره عام و خاص در استان ایلام می باشد از امضا کنندگان نامه معروف 67 فعال سیاسی استان ایلام در حمایت از تحصن نمایندگان مجلس ششم می باشد.

وی همچنین در سال 77 و در اقدامی وقیحانه و در ملا عام اقدام به پاره کردن عکس مقام معظم رهبری نمود و با صراحت اعلام کرد که رهبری را قبول ندارد.

این عنصر افراطی در آن زمان با شکایت یکی از نهاد های انقلابی به دادگاه احضار گردید.

متاسفانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد حضور برخی از عناصر افراطی و حامیان فتنه 88 در راس مدیریت استان ایلام می باشم که این اقدام موجب ناراحتی مردم شهید پرور استان ایلام را فراهم نموده است لذا انتظار می‌رود مسئولان در زمینه جذب و به کار گیری افراد دقت بیشتری داشته باشند تا افراد معاند با نظام بر مناصب دولتی تکیه نزنند.

منبع:فرهنگ

دیدگاه کاربران

راستش چهارشنبه 18 ژوئن 2014 - 6:04 ب.ظ

بیاد طوری نیست شاید اصلاح شده خدا اینقدر سخت نگرفته توبه گذاشته شما سخت نگیر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی