IMG_1867 - Copy     به گزارش انارما، جلسه رفع مشکلات شهرک صنعتی انار با دعوت فرماندار جهت تسهیل و تشویق ویژه متقاضیان با حضور غفاری  مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی تشکیل گردید.

در این جلسه فرماندار گفت: مشکلات کمبود آب در شهرستان انار و حالت بحرانی آب بدلیل تک محصولی بودن شهرستان و مشکلات آینده آن موجب شده است که شهرستان در وضعیت قرمز قرارگیرد .

وی از مدیر عامل شهرک های صنعتی استان خواست تا همکاری لازم را جهت راه اندازی و ارتقا صنعت در شهرک صنعتی انار داشته باشد.

در ادامه موارد زیر مورد بحث و تبادل و نظر قرار گرقت و تصویب شد از تاریخ 12/4/93همه دستگاه های مذکور و آقای غفاری ملزم به اجرای مصوبات ذیل باشند:

1- مقرر گردید جهت واگذاری زمین صنایع متوسط و کوچک از لحاظ متراژ 30درصد بصورت نقد و یکسال تنفس زمین واگذار شود.

 

2-واحد هایی که نسبت به خرید زمین جهت راه اندازی واحد های صنعتی در سال 93اقدام نمایند هزینه صدور پروانه ساختمان اخذ نخواهد شد.

 

3-واحد هایی که نسبت به بهره برداری واحد خود ظرف مدت یکسال و احداث 35درصد زیر بنا نسبت به مساحت زمین اقدام نمایند شامل بخشش اقساط خواهند شد.

 

4-برای طرح های ویژه بزرگ با هماهنگی فرماندار و شرکت شهرک های صنعتی مجوز خاص و تخفیف های ویژه شامل موارد ذیل میشود.

1.کاهش نقدینگی  2.افزایش دوره تنفس بیش از یکسال  3.بخشودگی اقساط

 

5- مقرر گردید حداکثر تا پایان هفته آینده نسبت به انجام مکاتبات و اجرایی شدن خط تغذیه گازرسانی به شهرک صنعتی اقدام گردد و با توجه با اهمیت موضوع ، در جلسه مورخ 12/4/93(رئیس اداره گاز ) موظف گردید موضوع گاز را با مدیریت و تا رساندن گاز به شهرک صنعتی اقدام نموده و نتیجه اتمام کار را با توجه به حساسیت موضوع گزارش نمایند.

 

6-مقرر گردید سازمان حفاظت محیط زیست ظرف مدت یک هفته از تاریخ درخواست فرمانداری نسبت به صدور مجوز استقرار سرمایه گذاران و واحد های صنفی اقدام نمایند.

 

7-مقرر گردید از محل بخشی از مالیات برارزش افزوده واحد های صنعتی انار که به حساب شهرداری واریز میگردد نسبت به ایجاد فضای سبز در شهرک صنعتی توسط شهرداری افام نمایند.

 

8-کلیه دستگاه های مرتبط آب،برق، مخابرات ، گاز، راه و شهرسازی ، منابع طبیعی، محیط زیست و غیره موظف میگردد نهایت تخفیف و مساعدت در جهت جذب سرمایه گذاران و حمایت از تولید بعمل آورند.

 

9-مقرر گردید زمین های شهرک صنعتی در سال 93 افزایش قیمت نداشته باشد.

 

10-مقرر گردید با پیگیری های اداره امور آب و فاضلاب چاه آب شرکت جهاد نصر به شرکت آب و فاضلاب شهری واگذار و در قبال آن شرکت آب و فاضلاب آب شرب واحد های صنعتی و مجموعه های خدماتی حاشیه مسجد امام سجاد(ع) را تامین نمایند.

 

11-مقرر گردید کلیه واحد هایی که در سال جاری نسبت به اخذ پروانه ساختمان از شرکت های شهرک های صنعتی اقدام نمایند از پرداخت عوارض صدور پروانه معاف باشند.

 

12-مقرر گردید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان فردی توانمند که وظیفه ارتباط بین فرماندار و مدیر عامل و همچنین وظیفه سازماندهی و سایر موارد مرتبط به شرکت شهرک های صنعتی را بعنوان مسئول و رابط انتخاب و شهرک های صنعتی پاسخگو ، پیگیر و مسئول نسبت به فرماندار شهرستان و مدیر شرکت شهرک های نعتی خواهد بود.

IMG_1867