چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

در پایان این جلسه مسئولین، جمعی از هنرمندان و کانون های فرهنگی مساجد و سایر زیر مجموعه های اداره فرهنگ و ارشاد در ضیافت افطاری…

به گزارش انارما، عصر روز پنجشنبه فرشید فلاح رئیس  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علیزاده رئیس کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان و حسین زاده رئیس کتابخانه های عمومی استان در شهر انار حضور یافتند.

این سه مسئول فرهنگی استان بهمراه فرماندار ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار و سایر مسئولین در بدو ورود از کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان انار بازدید کردند و از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات این مرکز قرار گرفتند.

سپس جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در با حضور این سه مسئول در فرمانداری برگزار شد.

از نکات بحث شده در این جلسه ارائه گزارش عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار توسط حسین صیادی  و همچنین پیگیری افتتاح مجتمع فرهنگی موعود و ساماندهی و تخصیص بودجه برای مجتمع فرهنگی شهید اسماعیلی نیا بود.

در پایان این جلسه مسئولین، جمعی از هنرمندان و کانون های فرهنگی مساجد و سایر زیر مجموعه های اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی انار در ضیافت افطاری که به همت اداره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار ترتیب داده شده بود شرکت کردند.

در این مراسم حسین مهرابی از شعرای برجسته انار اشعاری را در وصف امام زمان (عج) و رخداد های غزه قرائت نمود و گروه موسیقی سنتی به اجر ای برنامه پرداخت و همچنین در پایان، مراسم شب 27 ماه مبارک رمضان در شهرستان انار که معروف به شب (هوعلی جان) است بصورت نمادین برگزار شد.

1

3

5

6

8

9

10

12

13

14

15

 

18

19

20

21

23

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی