چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

ابراهیمی با اشاره به آمار کشته شدگان اخیر در جنایات حادث شده در غزه گفت: متاسفانه بیش از 50درصد کشته شدگان را اطفال و زنان تشکیل…

به گزارش انارما، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه اول نماز جمعه این هفته  با  برشمردن ویژگی های نمازجمعه  در مورد  نحوه ایراد خطبه ها و تاریخچه نماز جمعه در کشور  صحبت نمود.

IMG_2833

وی افزود:همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند نمازجمعه یک نماز عبادی سیاسی است و باید در خطبه ی دوم این نماز در مورد مسائل روز کشور صحبت شود.

ابراهیمی در خطبه ی دوم ابتدا ضمن تشکر از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ، گفت: قدس مورد احترام پیروان حضرت موسی و عیسی و همه مسلمانان است.

وی افزود:در عقبه این رژیم منحوس صهیونیستی،  پیر استعمار یعنی انگلیس  است که یهودیان سرتاسر جهان را در  فلسطین گردهم آورد و ساکنان اصلی فلسطین را از سرزمین مادری خود بیرون کرد و جمعیت 70هزار نفری یهودیان را با مهاجرت اجباری به فلسطین به بیش از 600هزار نفر رساندند  و در این هفتاد سال اخیر جنایات فجیعی انجام دادند و حتی بر آوارگان فلسطینی هم رحم نکردند.

امام جمعه انار تصریح کرد:ملت فلسطین خود را پیدا کرده است و آنچه منتظر شدند تا کشور های عربی بدادشان برسند کسی بدادشان نرسید تا اینکه با روی کارآمدن  جمهوری اسلامی ایران راه خود را پیدا کردند و اکنون به پشتوانه جمهوری اسلامی ایران ، فلسطینی ها در برابر این رژیم خونخوار صهیونیستی ایستاده اند و مقاومت میکنند.

ابراهیمی با اشاره به  آمار کشته شدگان اخیر در جنایات حادث شده در غزه گفت: متاسفانه بیش از 50درصد کشته شدگان را اطفال و زنان تشکیل میدهند و تنها 15درصد از کشته شدگان نظامی هستند.

وی  در ادامه به ماهیت گروهک داعش  اشاره کرد و گفت:خوشبختانه چهره واقعی گروه های تکفیری مثل داعش در قضیه حملات نظامی اسرائیل به غزه برای همگان مشخص شد . چون وقتی که به این گروهک گفته شد چرا با وجود حملات اسرائیل به غزه و نسل کشی مسلمانان در غزه با اسرائیل نمیجنگید گفتند :اسرائیلی ها اهل کتابند و ما اجازه نداریم با اهل کتاب بجنگیم.

وی در پایان عید فطر را یادآور شد و از مردم خواست تا راس ساعت 7 صبح روز عید و بموقع در نماز عید حضور یابند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی