شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

خبر خوش در مسیر بهبود وضعیت درمانی مردم انار…

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار،در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایات پروردگار الهی واحد دیالیز اورژانس ولیعصر(عج) انار تجهیز و راه اندازی شد و اولین بیمار آن به نام آقای علی قدیری 66ساله ساکن شهر  انار که سابقا درشهرستان یزد دیالیز میگردید در تاریخ 93/5/12 در واحد دیالیز اورژانس انار بستری و دیالیز گردید.

IMG_2897 - Copy

در این زمینه دکتر برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار احضار داشت که تاکنون برای راه اندازی این بخش ، بیش از 4میلیارد ریال از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  و شبکه بهداشت و درمان انار هزینه گردیده است.

در ادامه وی از عنایت ویژه اسماعیلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ، میرزابیگی معاون درمان، محمدی مدیر درمان و دیگر معاونین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تشکر و ابراز امیدواری کرد تا در آینده ای نزدیک به فضل خداوند و اهتمام رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ،شاهد ارتقا وضعیت درمان در سایر واحدها و در نهایت شاهد افزایش موارد ارائه خدمات درمانی در این شهرستان باشیم.

وی در پایان از زحمات بی شائبه دهقان مسئول امور اداری  شبکه بهداشت و درمان انار، فلاح مسئول واحد دیالیز و تمامی پرسنل ستادی و محیطی شبکه بهداشت و درمان انار که در راه اندازی این واحد نقش داشتند قدردانی نمود.

انارما این اتفاق مبارک را که هرچند انتظار میرفت زودتر و در موعد مقرر راه اندازی شود به فال نیک میگیرد و ضمن تشکر از دکتر برجی و دکتر اسماعیلی و سایر مسئولین امر،  امیدوار است راه اندازی این بخش سرمنشا نیکی برای شهرستان انار باشد و در آینده نیز با توجه به  پیگیری های دکتر برجی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شاهد ساخت بیمارستان انار باشیم.

IMG_2884

IMG_2897

دیدگاه کاربران

بهاری سه‌شنبه 5 آگوست 2014 - 7:50 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر برجی
ممنون . اما امیدوارم پیگیر ساخت بیسمارستان نیز باشید

سیدمرتضی سه‌شنبه 5 آگوست 2014 - 9:06 ق.ظ

نوش دارو پس از مرگ سهراب…

اناری با تعصب سه‌شنبه 5 آگوست 2014 - 9:35 ق.ظ

من به اینکه آقای برجی تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات درمانی میگذراد ایمان دارم و امیدوارم انتقادات و یا بهتر بگم تخریب های علیه ایشان انگیزه مثبت در آقای برجی ایجاد کند

یکی سه‌شنبه 5 آگوست 2014 - 6:24 ب.ظ

مر30آقای دکتر!شما بدرفتاری و بد صحبتی
بعضی دوستان راف تو این سایت یا سایت دیگه
نادیده و نشنیده بگیرین.من میدونمو دیدم
شما بی وقفه برا پیشبرد خدمات درمانی و بهداشتی
انار زحمت کشیدین و میکشین”میدونم سخته.ولی
امیدوارم هرچه زودتر کلنگ بیمارستان زده بشه
یا همین ساختمان فعلی یه سرو سامونی بگیره
با سپاس!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی