شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

انار در مجاورت گسل زلزله است و اگر سحرگاه بمی در انار اتفاق بیفتد…

به گزارش انارما،دکتر برجی در مراسم افتتاح دو دستگاه دیالیز در کلینیک انار با اعلام این نکته که در سال گذشته در چهار مرکز بهداشتی شهرستان بیش  از 160هزار مراجعه کننده داشته ایم گفت:گرچه در برخی مواقع کم لطفی هایی نسبت به همکاران بنده میشود اما ما هیچ گلایه ای نداریم و ارائه خدمت وظیفه و افتخار ماست . در  تمامی مراکز شهرستان پزشک و ماما مستقر هستند و در مرکز بهداشتی لطف آباد هم دندانپزشک مستقر شده است.

IMG_2972

وی  ضمن تشکر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطر نشان کرد:اعتبارات تجهیزاتی در سال 92 تاکنون 18 ملیون تومان بوده است اما  از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مبلغ دقیق رفسنجان 501 میلیون و 12هزارتومان از محل اعتبارات دولتی  تجهیزات برای کلینیک انار خریداری شده است و از سوی دیگر با گازکشی مراکز بهداشتی شهرستان مشکل گرمایشی و استفاده از سوخت حل شده است.

برجی با اشاره به دوطرح در حال احداث درمانی شهرستان گفت:سالن آموزش سرانه و خانه بهداشت محمد آباد ساقی که در مرحله ظریف کاری است در شرف افتتاح است.ساختمان کلینیک تخصصی هم که به کوشش خیر گرانقدر آقای امین در حال احداث است و به گفته ی پیمانکار آبان ماه آماده بهره برداری است و امیدواریم با افتتاح این مرکز مشکل کبود فضا در ساختمان فعلی را در آنجا حل کنیم و بهتر ارائه خدمت کنیم.

رئیس شبکه بهداشت  و درمان تصریح کرد: منطقه ما قطب هاری در کشور است و از سال گذشته تاکنون در مراکز شهرستان بیش از 100مورد گزش داشتیم و هر واکسن بالای 400هزارتومان بر این بیماران تزریق شده است.

وی  از احداث بانک خون در شهرستان خبر داد و گفت:رایزنی هایمان را در این خصوص با ریاست بانک خون استان شروع کردیم و در این زمینه در هفته آینده جلسه ای پیرامون این موضوع برگزار خواهد شد و مقرر شده در مکان فعلی این مرکز استقرار یابد  تا یک ساختمان مستقل احداث شود  چرا که زیر ساخت هر بیمارستانی بانک خون است.

دکتر برجی در پایان در خصوص بیمارستان گفت:با پیگیری های انجام شده و به گفته فرماندار شهرستان مبنی بر اختصاص درآمد حاصل از انتقال و جابجایی یک چاه آب به ساخت بیمارستان امیدواریم سازه و بنای بیمارستان در درجه اول با توجه به نیاز مبرم شهرستان ساخته شود.چرا که با توجه به اینکه شهرستان انار در مجاورت یک گسل زلزله است اگر یک سحرگاه بم در انار اتفاق بیفتد با توجه به مستهلک بودن ساختمان فعلی، فاجعه رخ خواهد داد.

 

دیدگاه کاربران

اناری یکشنبه 10 آگوست 2014 - 11:43 ق.ظ

مگه با انتقال غیر قانونی آب هم میشه بیمارستان ساخت.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی