شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

فرمانده انتظامی شهر انار: ۱۶ نفر از وی به عنوان کلاهبرداری به مبلغ ۱۵میلیارد ریال در قالب خرید و فروش پسته و زمین شکایت کردند…

سرهنگ جعفر غضنفری ظهر  دیروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به کلانتری 11 امین شهر مبنی بر اینکه یک نفر سودجو و فرصت طلب با استفاده از سند جعلی اقدام به خرید و فروش مال غیر کرده  و در حال حاضر متواری شده است، بررسی این موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی توسط پلیس این فرماندهی در دست اقدام قرار گرفت.

کلاهبرداری

وی تصریح کرد: پس از انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد این فرد به مدت 6 سال اقدام به خرید و فروش زمین مسکونی، تجاری با اسناد جعلی به مبلغ سه میلیارد و دویست میلون ریال در کرمان به چندین نفر کرده  که در نهایت شاکی از مسئله خبردار شد و معامله را فسخ کرد و معامله دیگری انجام شد و فروشنده یک فقره چک 6میلیارد ریالی در ازای آن به وی پرداخت کرده است.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه نیز پرونده و بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم این فقره چک را که فاقد هویت بوده به او واگذار کرد که با استعلام از بانک مربوطه مشخص شد این چک فاقد موجودی بوده و هویت مالک آن جعلی است.

غضنفری  با بیان اینکه تاکنون چندین فقره پرونده برای وی ثبت شده است، تصریح کرد: 16 نفر از وی به عنوان کلاهبرداری به مبلغ 15میلیارد ریال در قالب خرید و فروش پسته و زمین شکایت داشته‌اند که تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و با قید وثیقه 18میلیارد ریالی آزاد و از آن پس متواری شده است.

وی با اشاره به اقدام به موقع مأموران کلانتری 11 امین شهر برای دستگیری وی، خاطرنشان کرد: مأموران بلافاصله پس از اخذ نیابت قضایی به محل اعزام و نهایتاً‌ در یک عملیات غافلگیرانه هنگام خروج از مخفیگاه خود دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

*تسنیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی