شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

حجت الإسلام حسین ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق صلوات الله علیه، به برخی از فضیلتهای رفتاری و اخل اقی آن امام اشاره کرد و گفت: شیوه های رفتاری و اخلاقی ائمه ی بزرگوار ما باید الگوی زندگی همه ی ما انسانها باشد. ایشان همچنین گفتند: نمونه […]

index123

حجت الإسلام حسین ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق صلوات الله علیه، به برخی از فضیلتهای رفتاری و اخل

اقی آن امام اشاره کرد و گفت: شیوه های رفتاری و اخلاقی ائمه ی بزرگوار ما باید الگوی زندگی همه ی ما انسانها باشد.

ایشان همچنین گفتند: نمونه هایی از روابط اجتماعی امام صادق صلوات الله علیه وجود دارد که ما باید بکوشیم به این شیوه ها، این ارزشها و این اخلاقیات زیبا هرچه بیشتر عمل کنیم و به خداوند متعال نزدیک شویم.

امام جمعه شهرستان انار در خطبه دوم نمازجمعه، هفته دولت را گرامی داشت و گفت: شهید رجایی و شهید باهنر، بزرگوارانی بودند که گرچه عمر دولت آنها کوتاه بود اما رفتار و خدمات آنها با گذشت دو دهه از شهادتشان در اذهان زنده است. آنها باید الگویی برای دولتمردان ما باشند. سختکوشی یکی از ویژگیهای دولتهای شهیدان رجایی و باهنر بود.

ایشان افزودند: دولت باید خودش را از مردم و خدمتگزار مردم بداند. دولتمردان باید بکوشند از انقلاب و ارزشهای انقلاب پاسداری کنند. این آنچیزی است که برای این ملت مهم است. این ملت برای حفظ ارزشهای انقلاب ایستاده اند و در مقابل غربیها و استکبار هیچگاه کوتاه نیامده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی همچنین به اتحاد بین قوای سه گانه اشاره کرد و گفت: قوا باید دست به دست هم بدهند و اتحاد دولت با قوای سه گانه باید در عمل ثابت شود.

ایشان در پایان خطبه، جنایات اخیر تروریستها را بیان کرد و گفت: اخیراً بخاطر کشته شدن یک نوجوان هجده ساله آمریکایی مردم این کشور اعتراض کردند و جامعه آمریکا به هم ریخت، اما در جهان اسلام، در غزه، در عراق، دهها و صدها انسان بیگناه را هر روز قتل عام می کنند اما کسی اعتنایی نمیکند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی