جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

     برگزاری پنجمین همایش ملی آنالیز عددی در رفسنجان بهانه ای شد تا به سراغ یک ریاضیدان جوان بیاضی برویم تا از او بیشتر بدانیم: ابوالفضل عَلم جوان موفق بیاضی در زمینه ریاضیات که حالا دیگر کم کم می توان او را آقای دکتر صدا زد اینک در عنفوان جوانی  و کمال شایستگی بر قله […]

  http://www.20share.ir/uploads/uvnw69f4ed0j3x7drvt.png   برگزاری پنجمین همایش ملی آنالیز عددی در رفسنجان بهانه ای شد تا به سراغ یک ریاضیدان جوان بیاضی برویم تا از او بیشتر بدانیم:

ابوالفضل عَلم جوان موفق بیاضی در زمینه ریاضیات که حالا دیگر کم کم می توان او را آقای دکتر صدا زد اینک در عنفوان جوانی  و کمال شایستگی بر قله های رفیع دانش ریاضی قدم بر می دارد.

ابوالفضل در بهمن ماه 1367 در بیاض و در خانواده ای فرهنگی به دنیا آمد، پدر ایشان محمد علم از فرهنگیان پیشکسوت بیاض است که تعداد زیادی از جوانان بیاضی اکنون به رسم شاگرد و معلمی برایش دست ادب به سینه دارند.

ابوالفضل علم بعد از گذراندن دوران آموزشی دبستان و راهنمایی در بیاض،  رحل اقامت در رفسنجان افکند و دوران متوسطه را  در دبیرستان نمونه علی ابن ابیطالب(ع) این شهر گذراند. وی در کنکور سال 1386 در رشته ریاضی محض پذیرفته شد و تحصیلات عالیه خود را در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان آغاز کرد. استعداد خدادادی و تلاش های خستگی ناپذیرش دست به دست هم داد تا این جوان برتر بیاضی را در سال 1390 برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی امیر کبیر، راهی تهران کند و در همین سال بود که در مسابقات کشوری ریاضی دانشجویان ایران رتبه سوم را کسب نموده و به افتخار دریافت مدال برنز این مسابقات نائل آمد. او اکنون دانشجوی دکترای ریاضی با گرایش منطق در دانشگاه شهید بهشتی است.

http://www.20share.ir/uploads/fhnma4xw40mwfl4s3j.png

 این عضو انجمن ریاضی ایران که از سرمایه عظیم جوانی به خوبی سود می برد همچنان در طلب دانش ریاضی در تکاپوست و با اشتیاق فراوان چشم به مدارج بالاتر نیز دوخته است. هرچند وی هنوز برای عضویت بنیاد نخبگان اقدامی نکرده است اما شرایط این عضویت را داراست و به زودی از نخبگان کشوری خواهد بود.

ابوالفضل علم در بیان علل موفقیت خود بعد از توکل و اعتماد به خداوند متعال، خود را مدیون تلاش های پدر و مادر می داند و صمیمانه از از آنها تشکر می کند.

*بیاض نیوز

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی