چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

به گزارش انارما، ۱۴آبانماه شورای ترافیک شهرستان انار به ریاست  فرماندار انار و باحضور اعضای این کارگروه و دهیار و اعضای شورای بیاض جلسه فوق العاده تشکیل داد. در این جلسه مهندس خادمی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام با اشاره به اهمیت موضوع روستای بیاض اظهار داشت: با توجه به خواسته […]

به گزارش انارما، ۱۴آبانماه شورای ترافیک شهرستان انار به ریاست  فرماندار انار و باحضور اعضای این کارگروه و دهیار و اعضای شورای بیاض جلسه فوق العاده تشکیل داد.

در این جلسه مهندس خادمی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام با اشاره به اهمیت موضوع روستای بیاض اظهار داشت: با توجه به خواسته های مکرر اهالی روستای بیاض در خصوص ایمن سازی جاده عبوری باید تمهیدات لازم در خصوص حفظ جان اهالی این روستا اندیشیده شود.وی از مسئولین حاضر خواست تا ضمن مطالعه و بررسی راهکارهای کارشناسی شده خود را اعلام نمایند.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به ارائه پیشنهادات خود در این خصوص پرداختندکه موارد ذیل در جلسه مذکور مطرح و مورد بررسی و اظهار نظر قرار گرفت.

 

_  درخصوص پیشنهاد مردم و شورای اسلامی روستای بیاض (طومار مردمی ارائه شده به فرماندار) مبنی بر نصب سرعت گیر در جاده عبوری مقرر شد باتوجه به تصادفات اخیر و حساسیت و اهمیت موضوع مراتب جهت استعلام واعلام نتیجه به استان منعکس گردد.

_   درخصوص ایجاد ۲ میدان پیشنهادی شورای محترم در ابتدا و انتهای بیاض ، این موضوع نیاز به مطالعه و بررسی داشت که جهت انجام امورات مطالعاتی و کارشناسی طبق مقررات و قانون دستورات مقتضی صادر گردید.

 _  روشنایی رفوژ وسط جاده اصلی که قبلا در دستور کار فرماندار بوده مجددا مورد پیگیری قرار گرفت و فرماندار اعلام نمود به حول و قوه الهی امیدواریم بزودی مردم بیاض شاهد اقدامات مناسب و لازم در این خصوص باشند.

_  در خصوص استقرار ایستگاه پلیس راه مذاکرات با فرماندهی محترم پلیس راه استان صورت گرفت و مقرر گردید باهمکاری شورای محترم اسلامی و دهیاری موضوع مورد پیگیری و مساعدت قرار گیرد.

_  در رابطه با ایجاد کندرو و نصب دوربین های ترافیکی در روستای بیاض مقرر گردید مراتب از طریق اداره کل امور روستایی استانداری پیگیری گردد.

 

مطلب مرتبط:

اتفاقات تلخ عصر تاسوعا در روستای بیاض

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی