چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  شهرستان انار با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه به واقعه عاشورای حسینی (ع) اشاره و اظهار کرد: حضرت زینب (س) بعد از حادثه کربلا در اسارت چنان عمل کردند که دستگاه جبار بنی‌امیه به التماس […]

امام جمعه انار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه  شهرستان انار با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه به واقعه عاشورای حسینی (ع) اشاره و اظهار کرد: حضرت زینب (س) بعد از حادثه کربلا در اسارت چنان عمل کردند که دستگاه جبار بنی‌امیه به التماس افتاد.

وی افزود: حضرت زینب (س) در اسارت آنجایی که جای گریه بود با گریه خود و آنجایی که جای سخنرانی بود با سخنان کوبنده خود و زمانی که جای سکوت بود با سکوت خود دشمنان را رسوا کرد.

خطیب جمعه شهرستان انار ادامه داد: ما عزاداران حسینی با سینه‌زدن و برگزاری جلسات عزاداری به یاد سرور شهیدان باید از اندیشه‌های نورانی اهل‌بیت (ع) درس بگیریم و به معنویات نزدیک‌تر شویم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: اگر می‌خواهیم اقتدار کشور خود را که به قیمت خون هزاران شهید به دست آمده همچنان حفظ کنیم، تیم دیپلماسی ما باید با درس گرفتن از امام حسین (ع) محکم در مقابل خواسته‌های نامشروع آنها ایستادگی کند.

ابراهیمی گفت: ملت ایران نیز با به کار بستن اقتصاد مقاومتی به دشمنان می‌فهماند که خواسته‌های خود را به زور نمی‌توانند بر ما تحمیل کنند و صدای شکست خوردن تحریم‌ها به گوش می‌رسد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی