شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهربابک، جاودانگی نهضت عاشورا را مورد بحث قرار داد و اظهار داشت: معنویت، اخلاص و اعتماد به خداوند متعال رمز جاودانگی قیام عاشورا است. وی افزود: قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) ضامن حفظ و بقای دین اسلام شد و روح بیداری، مبارزه و […]

امام جمعه شهربابک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهربابک، جاودانگی نهضت عاشورا را مورد بحث قرار داد و اظهار داشت: معنویت، اخلاص و اعتماد به خداوند متعال رمز جاودانگی قیام عاشورا است.

وی افزود: قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) ضامن حفظ و بقای دین اسلام شد و روح بیداری، مبارزه و تلاش برای اصلاح جامعه را در ملت مسلمان افزایش داده است.

منتظری با تاکید بر حقوق هسته‌ای ملت ایران گفت: مذاکره‌کنندگان با رعایت خطوط قرمز، جلوی توقف حرکت علمی هسته‌ای را باید بگیرند و هیچ معامله‌ای را بر روی دستاوردهای هسته‌ای انجام ندهند.

خطیب جمعه شهربابک از مذاکره‌کنندگان درخواست کرد که به هیچ‌وجه در مقابل زیاده‌خواهی‌ غربی‌ها تسلیم نشوند و عنوان کرد: تا دشمنی‌ آمریکایی‌ها و اظهارات خصمانه آنها درباره ایران اسلامی ادامه داشته باشد، تعامل با آنها به هیچ‌وجه معنا ندارد.

وی از عزاداری‌های باشکوه مردم شهربابک تجلیل کرد و گفت: عزاداری‌های باشکوه و هیئت‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی و استقبال گسترده از نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در جوار قبور مطهر شهیدان نشانه‌گر پیوند عمیق مردم این شهرستان با اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی