شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزود: ایران برخلاف طرف مقابل به تمام تعهدات خود عمل کرده است/ عدم اعتماد تاریخی ایران به آمریکا ممکن است مذاکرات را به نتیجه نرساند به گزارش خبرنگار «نسیم»، رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم اظهار داشت: – برای اولین بار […]

رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزود: ایران برخلاف طرف مقابل به تمام تعهدات خود عمل کرده است/ عدم اعتماد تاریخی ایران به آمریکا ممکن است مذاکرات را به نتیجه نرساند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم اظهار داشت:

– برای اولین بار در سال ۶۱ به تلویزیون آمدم که بعد از مدتی مرا بیرون کردند تا این که دوباره به عنوان معاون برون مرزی صدا و سیما وارد رسانه ملی شدم.

– به عقیده من اکنون عصر پردازش اطلاعات است یعنی زمانی که افکار عواطف و احساسات انسان ها را شناسایی می کنند و آنها را تغییر می دهند از این رو رسانه ملی و سایر مطبوعات برای این که بتوانند تاثیرگذار باشند باید جایگاه خود را در این عصر بشناسند.

– انسان های امروز قدرت تجزیه و تحلیل خبرها را پیدا کرده اند به گونه ای که گاهی نظرات خبرها از خود آنها مهمتر هستند از این رو رسانه ها باید خصوصیات این عصر را درک کنند تا از حوزه خود عقب نیفتند.

– رسانه ها اگر می خواهند به حیات خود ادامه دهند باید بدانند چه مطلبی تولید کنند همچنین باید رویکردهایشان را با شرایط امروز تطبیق دهند.

– امیدوارم مذاکرات هسته ای به توافق منجر شود و اگر این مهم رخ دهد همه خوشحال میشوند ولی به دلیل زیاده خواهی های آمریکا و عدم اعتماد تاریخی ایران به این کشور به احتمال زیاد این اتفاق نمی افتد.

– ایران تا کنون به تمامی تعداتش راجع به انرژی هسته ای پایبند بوده و عمل کرده و دوربین های آنها تمام مراکز ما را کنترل میکنند اما آمریکا و حامیانش تحریم های ظالمانه را که باید بر می داشتند برنداشتند انسان عاقل باید نگاه کند که چه ارتباطی بین مراکز هسته ای و داروهای حیاتی که باید وارد کشور شود و همینطور بانک  مرکزی وجود دارد که آنها را تحریم کرده اند؛ حتی در دوره ای تمام شبکه های ماهواره ای ما را تعطیل کردند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی