سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 14 May 2024

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، جلسه رسیدگی به پرونده شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی از سایت رجانیوز صبح فردا در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی برگزار می‌شود. رجانیوز در حالی به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و تشویش افکار عمومی محاکمه می‌شود که غیر از مهدی […]

رجانیوز

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، جلسه رسیدگی به پرونده شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی از سایت رجانیوز صبح فردا در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی برگزار می‌شود.

رجانیوز در حالی به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و تشویش افکار عمومی محاکمه می‌شود که غیر از مهدی هاشمی، دادستانی تهران نیز علیه این سایت به اتهام نشر اکاذیب اعلام جرم کرده است.

همچنین در دادگاه فردا، سایت انتخاب با شکایت بانک سپه، به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر و روزنامه بانی‌فیلم با شکایت سعید ابوطالب به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع محاکمه می‌شوند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی