چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

به گزارش انارما، سید صادق خرازی دبیرکل تشکل «ندا» و سفیر سابق ایران در فرانسه در گفت وگو با آفتاب ری؛ به نقد عملکرد سیاسی برخی اصلاح طلبان پرداخت و اظهار کرد: اصلاح طلبی یک فکر و منش است نه حزب سیاسی که برخی آن را انحصاری خود بدانند. وی در ادامه عنوان کرد: کسانی […]

مخالفت‌ها با "ندا" عجولانه و شتاب‌زده است/اصلاح طلبی حزب نیست که برخی آن را انحصاری کنند/در انتخابات ۹۶ کاندیدا می‌شوم

به گزارش انارما، سید صادق خرازی دبیرکل تشکل «ندا» و سفیر سابق ایران در فرانسه در گفت وگو با آفتاب ری؛ به نقد عملکرد سیاسی برخی اصلاح طلبان پرداخت و اظهار کرد: اصلاح طلبی یک فکر و منش است نه حزب سیاسی که برخی آن را انحصاری خود بدانند.

وی در ادامه عنوان کرد: کسانی که در این طیف هستند دیدگاه های مختلفی دارند؛ یکی معتقد به تعامل با نظام و حکومت است یکی مخالف آن، یکی خود را در چارچوب نظام و اسلام تعریف می‌کند و یکی چیز دیگر.

سفیر اسبق ایران در فرانسه اصلاحات مد نظر خود را همان حرکت دینی تعریف کرد و گفت: اصلاح طلبی یعنی اصلاح جامعه تحت تعالیم اسلام و این همان مدینه فاضله ایست که همه بزرگان و انبیا به دنبال آن بودند.

خرازی افزود: اسلام و دین برای اصلاح جامعه و تعالی آن آمده است، تعریف ما از اصلاح طلبی این است به همین خاطر معتقدیم که باید در چارچوب نظام اسلامی و در تعامل با حکومت باشیم.

وی واکنش تند چهره های اصلاح طلب نسبت به تشکل ندا را احساسی و بدون فکر خواند و افزود: ندا تازه شکل است و خود را هنوز نشان نداده و به نظر می‌رسد این نظرها و یا مخالفت ها عجولانه باشد؛ باید کمی صبر کرد و بعد از مرور زمان آن‌وقت معلوم می‌شود که چه مقدار از این مخالفت ها احساسی و چقدر عاقلانه بوده است.

دبیرکل تشکل «ندا» هدف از راه اندازی ندای ایرانیان را ایجان فرصتی برای جوانان دانست و تصریح کرد: هدف ما از راه اندازی ندا، متشکل کردن و فرصت دادن به جوان هاست که امیدواریم بتوانیم آن را محقق کنیم.

خرازی خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند اینکه اکثر شورای مرکزی ندا از فعالان رسانه ای اصلاح طلب اند به این خاطر است که فضای رسانه ای برای حضور در انتخابات دوازدهم آماده شود؛ به قول آمریکایی ها هیچ چیز غیر ممکن نیست و همه چیز محتمل است؛ بنابراین احتمال دارد که من هم برای انتخابات ۹۶ بیایم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی