سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 14 May 2024

حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین – پیشوا به مناسبت روز دانشجو با انتقاد جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها و مردم پیشوا مواجه شد. صبح دیروز یکشنبه  نیز جمعی از بسیجیان، روحانیون و طلاب و مردم پیشوا با حضور در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) این […]

اعتراض به سخنرانی فائزه هاشمی

حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین – پیشوا به مناسبت روز دانشجو با انتقاد جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها و مردم پیشوا مواجه شد.

صبح دیروز یکشنبه  نیز جمعی از بسیجیان، روحانیون و طلاب و مردم پیشوا با حضور در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) این شهرستان نسبت به حضور وی واکنش نشان و نسبت به عواقب سخنرانی فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی هشدار دادند.

با اعتراض های مکرر مردم و مسئولان شهرستان های ورامین و پیشوا، برنامه سخنرانی فائزه هاشمی که بنا بود فردا در دانشگاه آزاد پیشوا برگزار شود، لغو شد.

سید حسین نقوی حسینی در این زمینه و در گفتگو با جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل هشدارهای داده شده به مسئولان دانشگاه آزاد از سوی مسئولان، مردم و خانواده معظم شهدا و بر اساس خبرهای دریافتی، سخنرانی فائزه هاشمی لغو شد.

حجت الاسلام مهدی عطایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پیشوا نیز به خبرنگار مهر اعلام کرد: فرماندار پیشوا اعلام کرده حضور فائزه هاشمی در این دانشگاه منتفی شد.

منبع:مهر

دیدگاه کاربران

الفبا دوشنبه 8 دسامبر 2014 - 6:09 ب.ظ

کاش از لغو سخنرانی حسین شریعتمداری در دانشگاه امیرکبیر هم مطلب میگذاشتید!!!!!!!!!!!!!!!!۱

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی