دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 13 May 2024

  به گزارش انارما، همزمان با روز “بصیرت” سالروز حماسه نهم دی ماه سال۸۸، اجتماع بسیجیان شهرستان انار با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد. حجت الاسلام ابراهیمی در ابتدا ضمن تشکر از حضور پرشور مردم ولایت مدار انار در این مراسم گفت:روز ۹ دی ماه روز عظمت […]

 

IMG_0841 - Copy

به گزارش انارما، همزمان با روز “بصیرت” سالروز حماسه نهم دی ماه سال۸۸، اجتماع بسیجیان شهرستان انار با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ابتدا ضمن تشکر از حضور پرشور مردم ولایت مدار انار در این مراسم گفت:روز ۹ دی ماه روز عظمت و شکوه ملت ایران و روز بروز ولایتمداری  و رشد بصیرت ملت ایران می باشد.

تحرکات در خصوص آزادی سران فتنه

 امام جمعه انار با اشاره به برخی تحرکات در خصوص آزادی سران فتنه گفت:این روز ها در محافل و مجالس مختلف صحبت از آزادی سران فتنه میشود و گفته میشود که آیا حصرخانگی این ها وجهه قانونی و شرعی دارد یا خیر و حکم شرعی اینها چیست. خداوند در قرآن کریم در آیات ۶۰تا ۶۲ سوره مبارکه احزاب به پیامبر اسلام میفرماید “ای پیامبر اسلام اگر منافقان و آنها که اخبار دروغ در مدینه پخش میکنند دست از کار خود برندارند تورا برضد آنان میشورانیم ،سپس جز مدت کوتاهی نمیتوانند در کنارتو در این شهر بمانند و از همه جا طرد میشوند و هرجا یافته شوند گرفته خواهند شد و به سختی به قتل خواهند رسیداین ها خطاب خداوند به پیامبر عظیم الشان است نسبت به گروهی که در آن زمان در مدینه فتنه میکردند.

فتنه گران آبروی نظام را بردند

 وی افزود: حال شما بنگرید فتنه گرانی که آبروی نظام را بردند و پاکی ،صداقت و درستی نظام را در دنیای امروز لکه دار کردند ،  ده ها انتخابات را که با حضور پرشور مردم برگزار شده بود زیر علامت سوال بردند و آن هم توسط کسانی که خود میدانستند بحث تقلب یک فتنه دست ساخته دشمنان خارج از نظام است ،اما ایستادند و بر حرف باطل خود پافشاری کردند و نظام را دچار یک چالش بسیار بزرگ کردند که بنده معتقدم خطر فتنه۸۸ از ۸سال جنگی که برما تحمیل شد بیشتر بود ،چون  در جنگ تحمیلی دشمن شناخته شده بود اما دشمنانی که در فتنه۸۸ در مقابل این ملت بزرگ صف آرایی کردند بعضا از بدنه نظام بودند.

پنج گروه در مقابل فتنه گران قرار میگیرند

حجت الاسلام ابراهیمی گفت:در مقابل اینان ۵گروه قرار میگیرند. .گروه اول،  کسانی که اهل بصیرت بودند و صبرداشتند . گروه دوم،  کسانیکه بصیرت داشتند اما اهل صبر نبودند و دائم میگفتند چرا سران فتنه را اعدام نمیکنند. گروه سوم کسانیکه نه بصیرت داشند و نه صبر داشتند .گروه چهارم، ساکتین در فتنه بودند که متاسفانه افراد و شخصیت های بزرگی در بین آنها بود و البته ملت بزرگ ایران نشان داده است که دنبال اسامی و اشخاص خاص نیست و گروه پنجم، فتنه گران سال۸۸  هستند.

تحریم های فلج کننده به واسطه فتنه بر این تحمیل شد

امام جمعه انار تاکید کرد: خساراتی که فتنه گران در سال۸۸ در زمینه اقتصادی بر کشور وارد کردند بالغ بر ۳۲۴هزار میلیارد تومان بوده است و این مبلغ تنها آن قسمتی است که قابل محاسبه می باشد ولی آنچه را که قابل محاسبه نیست تحریم های سنگینی است که بعد از این فتنه در مسیر رشد و تعالی ملت ایران قرار  گرفت و بعد از گذشت ۵سال،  بسیاری از تحریم های فلج کننده  اقتصادی که بر کشور ما تحمیل شده بر میگردد بر فتنه سال۸۸ و تحریم های سنگینی که  در زمینه های فروش نفت،اقتصادی و نظام پولی و بانکی بر کشور تحمیل شد.

انتخابات سال۹۲ با وجود اختلاف بسیار اندک حرفی از تقلب زده نشد

وی با اشاره به انتخابات سال۹۲ گفت: جناب آقای دکتر روحانی ریاست محبوب جمهوری اسلامی ایران که سخنرانی او در فتنه تیر ۷۸ را فراموش نکرده ایم ، ایشان تنها با ۳۰۰هزار رای بیشتر از نصف به ریاست جمهوری رسیدند  در این زمان آیا کسی با وجود اختلاف بسیار اندک حرفی از تقلب زد ؟ دولت و وزرای دولت وقت همگی به رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند و حرفی از تقلب نزدند پس چگونه بود که در انتخابات سال۸۸ با وجود اختلاف ۱۲ میلیونی سخن از تقلب به میان آوردند.

کدام عقل و منطق می پذیرد قبل از پایان انتخابات خود را پیروز بدانیم؟

 حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: موسوی در حالیکه انتخابات تمام نشده خود را پیروز انتخابات معرفی میکند و براستی در کجای دنیا کدام عقل و منطق این کار را تایید میکند و بعد از اینکار مقام معظم رهبری وی را احضار میکند و به او میگوید تمامی راه های قانونی برای اعتراض شما باز است و در این راستا ۱۰درصد صندوق های رای را بازخوانی کردند و آقای آخوندی وزیر دولت فعلی که آن روز به نمایندگی از ستاد موسوی برای بازشماری آراء خدمت رهبری رفته بود میگوید اگر ۲۰بار صندوق های رای را بشماریم رای عوض نخواهد شد و مجددا به آنها گفته شد به هرصندوق رای که اعتراض دارید آن صندوق را بیاورید تا بازخوانی شود ، اما آنها قبول نکردند و تنها گفتند تقلب شده است و کروبی می گفت به من گفته شده صندوق های رایی از روسیه آورده اند که ماده ای داخل صندوق ها بوده که رای های احمدی نژاد دست نخورد و رای های دیگران از بین برود و این سخن آنها بود.

ملت ایران دنبال اشخاص خاص نمی رود

امام جمعه انار در ادامه در خصوص مواضع هاشمی در فتنه ۸۸ گفت: در خصوص وقایع سال۸۸ به خدمت هاشمی رفسنجانی رفتند و به وی گفتند: آقای هاشمی شما چرا نسبت به این وقایع بی تفاوت و ساکت هستید وی در پاسخ گفت یک روحانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام به من گفته است که یکی از معاونین به یکی از روستاهای اراک رفته و دیده که انگشت پدرش رنگی است و از پدر دلیل رنگی بودن انگشتش را میپرسد و پدر وی میگوید صبح امروز صندوق های رای را آوردند از ما خواستند به احمدی نژاد رای بدهیم و در قبال این کار به ما ۵۰هزار تومان پول دادند پس بر این مبنا در انتخابات تقلب شده است .

پاشنه نظام را با این حرفای پوچ و بی منطق زیر سوال بردند و براستی انسان نمیداند بر این حرف ها باید گریه کند یا بخندد البته باز تاکید میکنم ملت ایران نشان داده است که دنبال اسامی ،نام ها و اشخاص خاص نمی رود.

مسئولین قدر این مردم را بدانند

وی در پایان گفت:امیدوارم مسئولین قدردان این ملت عزیز باشند وبدانند که تا زنده اند مدیون این ملت بزرگ هستند و مطمئن باشند اگر این مردم در روز نهم دی سال۸۸ حماسه نمی آفریدند امروز این امنیت برقرار نبود.

 

دیدگاه کاربران

جواد چهارشنبه 31 دسامبر 2014 - 7:34 ق.ظ

اولا که مقایسه آرا دکتر روحانی باید با کاندیدای مخالف او یعنی جلیلی باشد چون کل کاندیداها علیرغم رقابت با هم با اقای جلیلی اختلاف نظر کلی داشتند دوما خودم شخصا ساعت هشت وسی دقیه روز انتخابات روی سایت خبرگزاری فارس متعلق به سپاه مشاهده نمودم که نوشت احمدی نژادبا۶۷/ درصد ارا رئیس جمور منتخب شد سوما پخش سیب زمینی به ابتکار همشهری خودمان دکتر صابری دراستان لرستان چهارما دادن سهام عدالت درهفته منتهی به انتخابات پنجما طرفداری اعضاء شورای نگهبان ازاحمدی نزاد ششما اقدامات صدا وسیما و……

علی پنج‌شنبه 1 ژانویه 2015 - 12:48 ب.ظ

بابا یکی از اقدامات مثبت امام جمعه بگید ما هم بدانیم.

علی صالحی جمعه 2 ژانویه 2015 - 8:17 ق.ظ

من با علی موافقم یکی میشه یکی از کارهای مثبت امام جمعه رو بگه که ما هم بدونیم من پیشنهاد میکنم یه امام شنبه هم داشته باشیم که کلا موضوع اقتصاد و صنعت کشور رو مورد تحلیل قرار بده و اونم سیاستای ابلاغ شده از بالا رو که اقتصاد دانای نخبه ی کشوری هستند رو اجرا کنه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی