جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

برای غرب ۹میلیون مسلمان در فرانسه خطر بزرگی است…

IMG_1429 - Copy

به گزارش انارما، امام جمعه انار در خطبه اول نماز جمعه این هفته با اشاره به مسئله وحدت گفت: به اختلافات نباید دامن زد و چنانکه امام حسن عسکری میفرمایند:باید در کنار هم نماز بخوانیم و به عیادت یکدیگر برویم و برادرانه در کنار هم زندگی کنیم.

امام عسکری می فرماید: زینت ما باشید نه خار چشم ما.

حجت الاسلام ابراهیمی در  خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به توهین سخیف نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: ضمن محکومیت این هتاکی لازم است بگویم که این توهین در طول تاریخ بی سابقه نبوده و در سال های قبل هم چندین بار به وجود نازنین پیامبر توهین شده است.اما تاریخ به ما آموخته است  که هرکجا دشمنان اسلام  احساس خطر کنند رو به این اقدامات بی شرمانه می آورند چرا که در جهان امروز، اسلام بیش از گذشته در حال رشد و انتشار بین کشور های جهان است.

وی  با اشاره به دست نشانده بودن گروهک های تروریستی افزود: اگر این گروه های تکفیری توانسته بودند چهره ی اسلام را مخدوش کنند دشمنان دست به این کار نمی زدند پس مطمئنا گروه های تکفیری در تحقق اهداف و خواسته های دنیای غرب ناکام بوده و به همین خاطر دشمن رو به چنین اقداماتی آورده است.

ابراهیمی تصریح کرد:  ۹ میلیون جمعیت مسلمان فرانسه نشان دهنده خطر بزرگی است برای سردمداران غربی دولت فرانسه که آنها را تهدید به انتشار و فراگیر شدن اسلام در فرانسه میکند.

وی با اشاره به ناچیز بودن این اقدامات در مقابل عظمت اسلام گفت:  البته دل هر مسلمانی میسوزد  وقتی می بیند به عزیزترین شخصیت الهی دین اسلام حضرت محمد(ص) توهین میشود اما بدانید که همه اینها کف روی آب است و این وعده تخلف ناپذیر الهی است که همانگونه که خداوند در آیه ۸سوره الصف می فرماید:  ” می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده ، نورخویش است ، اگر چه کافران را ناخوش آید”  غرب جز اینکه آبروی خود ببرد کاردیگری نمیتواند بکند.

وی در پایان شهادت جمعی از عزیزان از جمله شهادت سردار الله دادی را تسلیت گفت و افزود: این خود سندی است بر چهره تروریستی صهیونیسم و امریکا و امروز طبل رسوایی اینها به صدا در آمده  است.

لازم بذکر است در بین نماز جمعه و نماز عصر ، نماز شکر در پی نزولات آسمانی برف و باران ، اقامه شد.

IMG_1439

IMG_1486

IMG_1455

IMG_1466

IMG_1475

IMG_1464

 

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی