چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

استاندار کرمان مهندس رزم حسینی در حالیکه برای یک سفر کاری به یزد سفر کرده بوده در راه بازگشت به استان کرمان دقایقی را در شهرستان انار توقف کرد و با حضور مسئولین شهرستان از نزدیک در جریان …

IMG_3292 - Copy

به گزارش انارما، پنجشنبه شب ۳۰بهمن ماه ، استاندار کرمان مهندس رزم حسینی در حالیکه برای یک سفر کاری به یزد سفر کرده بوده در راه بازگشت به استان کرمان دقایقی را در شهرستان انار توقف کرد و با حضور مسئولین شهرستان از نزدیک در جریان طرح های شهرستان انار همچون کمربندی  ،زیر گذر گلشن و علی الخصوص بیمارستان انار قرار گرفت.

 مهندس رزم حسینی در ابتدای حضورش در فرمانداری انار حضور یافت و در جلسه ای  در خصوص موضوع آبیاری زیرسطحی و قطره ای بحث شد و  استاندار ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح در شهرستان انار ، قول مساعد برای کمک مالی استاتداری کرمان برای اجرای گسترده تر این طرح در شهرستان انار داد.

در ادامه استاندار در محل کلینیک درمانی حضرت ولیعصر(عج) انار حضور یافت و از نزدیک در جریان خدمات دهی و وضعیت کلینیک قرار گرفت.

گفته شده که استاندار  در این بازدید سرزده گفته است ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی در شهرستان انار در یک پروسه حداقل ۵ساله به طول  می انجامد و تا تکمیل و تجهیز آن ،  هزینه ای بیش از ۳۰میلیاردتومان دربرخواهد داشت.  بر همین اساس رزم حسینی خواستار تجهیز و آماده سازی فضای موجود کلینیک برای خدمات دهی هرچه بهتر به مردم انار شده و قول مساعد داده است که در این راستا کمک یک میلیارد تومانی از سوی استانداری کرمان برای بهبود وضعیت خدمات درمانی شهرستان انار اختصاص یابد.

 

توضیح در خصوص عکس اسلاید: عکس از  آرشیو و مربوط به حضور وی در شهرستان انار در شهریورماه سال جاری می باشد

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی