چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

وی افزود: انشاالله امسال که آخرین سال همزمانی ایام فاطمیه با ایام نوروز است و تکرار این همزمانی سی و چند سال طول میکشد حرمت آن حضرت را حفظ کنیم و به شایستگی عزاداری کنیم. چرا که مظلومیت بی بی فاطمه زهرا(س) به اندازه ای است که قبرش از نظر ما مخفی است…

امام جمعه موقت شهرستان انار بیان کرد

به گزارش انارما ، حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه موقت شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نزدیک بودن ایام فاطمیه گفت: طبق نقل ۹۵ روز شهادت حضرت فاطمه “سلام الله علیها”  در فروردین سال ۹۴قرار دارد و وظیفه ما هست در این ایام حرمت ها را حفظ کنیم و نقلی هم که بزرگان دارند اینست که خود حضرت زهرا(س) هم دوست دارند که شیعیان این دودهه را عزاداری کنند.

وی افزود: انشاالله امسال  که آخرین سال همزمانی ایام فاطمیه با ایام نوروز  است و تکرار این همزمانی سی و چند سال طول میکشد حرمت آن حضرت را حفظ کنیم و به شایستگی عزاداری کنیم. چرا که مظلومیت بی بی فاطمه زهرا(س) به اندازه ای است که قبرش از نظر ما مخفی است و حقا در حق فاطمه و اولاد فاطمه ظلم شد و چشم انتظاریم در چنین جمعه ای فرزندش حضرت مهدی (عج) بیاید و انتقام خون مادر و جدبزرگوارش حضرت سیدالشهدا را بگیرد.

حجت الاسلام حسینی نوه با اشاره به نزدیک بودن روز احسان و نیکوکاری گفت: از همه همهشریان تقاضا دارم با توجه به نزدیک بودن ایام سال جدید درحد وسعشان به ادارات مربوط مانند کمیته امداد و بهزیستی مساعدت مالی کنند تا انشالله آنها بتوانند گرهی را از کار نیازمندی بازکنند.

 

دیدگاه کاربران

نسیم جنوب یکشنبه 1 مارس 2015 - 5:08 ب.ظ

تو سلا مم کن قبول فاطمه جان دخت رسول
ای که عالم همه از درس وحجاب تو خجول
ما بدهکاریم به دیروز وامروز وقردا هر فصول
کم کنم در روضهاتنبک وطبل با هر ساز ودهل
تا رسد درس تو برمادر وخواهر وبرادر ورجول
با تشکر وسلام .برپیروان ومخلصین وهر همام
تو ببخشای ای محبت این نسیم را باپیام
…….والسلام……….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی