یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024

نصرت مروج یزدی همسر شادوران علی اکبر امین در مصاحبه اختصاصی با انارما ابتدا در خصوص حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مرحوم امین گفت: …

نصرت مروج یزدی در مصاحبه با انارما

به گزارش انارما ، نصرت مروج یزدی همسر شادوران علی اکبر امین در مصاحبه اختصاصی با انارما ابتدا در خصوص حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مرحوم امین گفت: واقعا این جمعیت و خیل عظیم مردم شهرستان انار من و خانواده مان را شگفت زده کرد و جا دارد از همین تریبون از تمامی مردم شهرستان انار و اطراف که در مراسم تشییع پیکر همسرم شرکت کردند صمیمانه تشکر کنم.

وی افزود: علی اکبر همیشه آرزویش این بود که در زادگاهش و در کنار هموطنانش از دنیا برود و واقعا هم به آرزویش رسید و در حالیکه معلوم نبود اگر در آمریکا و یا شهر دیگری از دنیا می رفت اینچنین استقبالی در انتظارش بود یا خیر.

همسر مرحوم امین در پایان در خصوص تکلیف طرح ها و بناهایی که مرحوم امین آنها را تحت عنوان یک بنای خیریه آغاز به ساخت کرده بود و هنوز به پایان نرسیده گفت: با جدیت تمامی طرح هایی که مرحوم امین ساخت آنها را در شهر انار آغاز کرده است از جمله کلینیک درمانی ،استخر های شنا و خوابگاه دانشجویی با جدبت تا تکمیل نهایی ادامه خواهد داشت اما با توجه به شرایط خانواده ما بعید میدانم دیگر بتوانیم بنای جدیدی در شهر انار بسازیم.

خانم مروج یزدی در پایان بر تکمیل و تجهیز کلینیک درمانی که مرحوم امین آن را آغاز کرده بود تاکید کرد و گفت: این کلینیک بزودی تکمیل و تجهیز میشود و به نام مادر من مرحوم بانو “حواری انصاری” نامگذاری خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

!!!؟؟؟؟ یکشنبه 1 مارس 2015 - 5:58 ب.ظ

ان شاءالله که خانم مروج دنباله رو راه اون بزرگوار باشه

ggg یکشنبه 1 مارس 2015 - 6:48 ب.ظ

دستشون درد نکنه

a یکشنبه 1 مارس 2015 - 6:54 ب.ظ

ممنون

a یکشنبه 1 مارس 2015 - 6:55 ب.ظ

واقعا روحت شادامیرکبیر

12 یکشنبه 1 مارس 2015 - 9:36 ب.ظ

نه بابا

maryam یکشنبه 1 مارس 2015 - 10:41 ب.ظ

هیییییییی روحش شاد:(

ابی یکشنبه 1 مارس 2015 - 10:53 ب.ظ

خانم مروج ما همون ارادتی که به مرحوم امین(امیرکبیر انار)داشتیم به خانواده او نیز داریم چه خوب میشه که به انار بیایی

علی سه‌شنبه 3 مارس 2015 - 11:57 ب.ظ

خانم مروج دستت درد نکنه خیلی ممنون

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی