شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

تعداد زیادی از مدیرانی که در دولت یازدهم و با ورود ژنرال بیژن زنگنه در وزارت نفت به خدمت گرفته شده اند دو تابعیتی هستند.که اخیرا فهرست بلند بالایی از مشخصات این مدیران به دست خبرنگار گفتار رسیده است…

http://www.shafaf.ir/files/fa/news/1393/11/28/135771_409.png

به گزارش انارما به نقل از خبرنگار اقتصادی گفتار ، بنا براخبار شنیده شده از برخی مدیران مجموعه صنعت نفت تعداد زیادی از مدیرانی که در دولت یازدهم و با ورود ژنرال بیژن زنگنه در وزارت نفت به خدمت گرفته شده اند دو تابعیتی هستند.
که اخیرا فهرست بلند بالایی از مشخصات این مدیران به دست خبرنگار گفتار رسیده است.
یکی از این مدیران ارشد وزارت نفت در حالی که گفته می شد به دلیل آنکه تابعیت دومش باطل نشود مدتی است که به آمریکا سفر کرده است.
اما شنیده ها حاکی از آن است که وی به آمریکا فرار کرده و قصد بازگشت ندارد
وی بعد از آنکه در وزارت نفت حضور پیدا کرد چندین بار مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت که چرا از افراد دوتابعیتی همچون وی که تبعه ایالات متحده آمریکا هستند در صنعت نفت مشغول به کار شده اند اما از سوی مسئول ارشد وزارت نفت تا کنون هیچ توجهی نسبت به این موضوع نشده است.
این گزارش اضافه می کند چندی پیش نیز یکی از نمایندگان مجلس به حضور افراد دو تابعیتی در وزارت نفت به سدت گلایه کرده و از دستگاه ها نظارتی درخواست کرده بود که نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

دیدگاه کاربران

تماس بی پاسخ سه‌شنبه 3 مارس 2015 - 8:04 ق.ظ

خدا دشمنان این مرز و بوم رو نیست و نابود و رسوا بفرماید…..ده یاا.. بگووووو آمین

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی