شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

با تدبیر و درایت نمایندگان مجلس خبرگان و انتخاب آیت‌الله یزدی، نقشه‌ دشمنان و ضد‌انقلاب خنثی شد، چراکه شخصیتی مجاهد که همیشه مورد وثوق امام راحل و رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی بود، انتخاب شد..

حجت الاسلام منتظری

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر  دیروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهربابک زندگی ائمه اطهار (ع) را بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی دانست و اظهار داشت: عفت و حیا، عبادت و تلاوت قرآن کریم، زندگی ساده و بدون تجملات جزو سیره حضرت فاطمه زهرا (س) و مهریه‌های سنگین، تجملات و جهیزیه‌های غیرضروری برخلاف سیره بانوی گران‌قدر اسلام است.

وی با گرامیداشت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا گفت: باید با حفظ قداست شهیدان و خانواده‌های معظم آنها راه و خط شهدا را حفظ کرد و یاد آنها را در فضای جامعه زنده نگه داشت.

منتظری با تجلیل از رزمایش محمد رسول‌الله (ص) که در استان کرمان برگزار شد، بیان داشت: این رزمایش‌ها علاوه بر بازدارندگی و هشدار به همه دشمنان، زیاده‌خواهان، فتنه‌گران داخلی و خارجی سبب بالا رفتن سطح آمادگی رزمی، بصیرتی و اعتقادی بسیجیان نیز می‌شود.

امام جمعه شهر بابک انتخاب آیت‌الله یزدی را به عنوان ریاست مجلس خبرگان سبب شادی دل نیروهای انقلاب دانست و عنوان کرد: با تدبیر و درایت نمایندگان مجلس خبرگان و انتخاب آیت‌الله یزدی، نقشه‌ دشمنان و ضد‌انقلاب خنثی شد، چراکه شخصیتی مجاهد که همیشه مورد وثوق امام راحل و رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی بود، انتخاب شد.

منتظری یاد و خاطره حجت‌الاسلام سید‌احمد خمینی را گرامی داشت و گفت: مهمترین ویژگی مرحوم حاج احمد آقا ولایت‌مداری ایشان در زمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود و بارها می‌گفت همان پرچمی که امام در مبارزه با استکبار جهانی به اهتزاز درآورده بود، امروز رهبر انقلاب اسلامی همان پرچم را به اهتزاز در‌آورده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی