چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

رحماندوست مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان انار در مصاحبه با انارما گفت: در آستانه عید نوروز تعداد ۳۰۰ بسته سبد کالایی شامل کالاهای اساسی به ارزش ۷۰هزار تومان و جمعا به ارزش ۲۱میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان انار اهدا گردید…

IMG_3191

به گزارش انارما ، رحماندوست مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان انار در مصاحبه با انارما گفت: در آستانه عید نوروز تعداد ۳۰۰ بسته سبد کالایی شامل کالاهای اساسی به ارزش ۷۰هزار تومان و جمعا به ارزش ۲۱میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان انار اهدا گردید.

وی افزود: اعتبار این امر خیر از محل کمک های اهدایی مردم در جشن نیکوکاری و کمک های خیرین بزرگوار و تعدادی از اصناف انار تامین شده است.

مسئول کمیته امداد شهرستان انار در ادامه گفت: شورای شهر امینشهر تعداد ۳۰ بسته سبدکالای غذایی به ارزش یک میلیون و دویست هزار تومان به مددجویان این شهر اهدا کرده است. علاوه بر این ، در هفته آخر سال حجت الاسلام فلاحی امام جمعه امینشهر به دیدار تعدادی از مددجویان و بیماران  تحت پوشش کمیته امداد امینشهر و روستاهای اطراف رفت و تعدادی سبد کالا و هدایای نقدی دیگر به این عزیزان اهدا نمود.

رحماندوست در پایان از تمامی خیرین بزرگوار شهرستان انار که در این امر خیر سهیم بودند صمیمانه تشکر کرد.

IMG_3196

IMG_3194

IMG_3202

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی