پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: اگر توافقی بخواهد صورت گیرد، باید عزتمندانه باشد و حقوق مردم ایران در آن دیده شود.

image216837

به گزارش انارما به نقل از   راه دانا آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی“، در پاسخ به پیام نوروزی اوباما، گفت: اوباما در این پیام قصد دارد به ما بگوید موقعیت شما به ما بستگی دارد.

حسین آذین با بیان اینکه سیاست ما مصلحت است و هر جا که عزت ما خدشه دار شود، نخواهیم رفت، گفت: اگر توافقی بخواهد صورت گیرد، باید عزتمندانه باشد و حقوق مردم ایران در آن توافق نامه دیده شود.

وی لغو تحریم ها به صورت یکجا را از جمله مسائل این توافق بیان کرد و افزود: غربی ها ثابت کرده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و حرف هایشان در حد حرف است و در نامه کنگره هم مشخص شد که اگر توافقی صورت گیرد، تنها در زمان دولت اوباما قابلیت اجرایی دارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در ادامه با اشاره به اینکه در پیام اوباما نگاه به بیرون دیده می شود، اظهار داشت: باید به ظرفیت های داخلی و توانمندی های خودمان اکتفا کنیم.

آذین افزود: اگر همدلی، همزبانی و وحدت و انسجام داشته باشیم، هیچ کمبودی نداریم و اگر منابع عادلانه توزیع شود و همه پای کار بیایند، به خارج کشور نیازی نداریم.

وی با اشاره به اینکه مردم ما اثبات کردند و مسئولین و دولت و مجلس باید قدرشناس مردم باشند، گفت: مسئولین باید زمینه های حضور همه ظرفیت ها و پیشرفت ها را فراهم کنند تا نیازی به نظر مثبت خارجی ها نداشته باشیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با تأکید بر اینکه هر توافقی باید بر مبنای عزت ملت و نظام باشد، پیام اوباما را فرار رو به جلو دانست و گفت: این اوباماست که به توافق نیاز دارد، ما نیازمند نیستیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی