پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

الیاس طاهری گفت: دولت باید استفاده از قابلیت های ملت را مد نظر قرار داشته باشد و به دور از هر گونه باند و جناح بازی از همه ظرفیت ها، سلیقه ها و توان ملت استفاده کند .

image216936

به گزارش انارما به نقل از  راه دانا الیاس طاهری دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن در رابطه با شعار سال ۹۴ با عنوان « دولت و ملت، همدلی و همزبانی » در گفت و گو با خبرنگار ” دانشجو آزاد ” گفت : هر سال نامگذاری هایی که از طرف مقام معظم رهبری صورت می گیرد با دلیل و منطق و برنامه ریزی است.

وی افزود: در حال حاضر ایران به جایگاه خود رسیده و از ظرفیت های بالایی در پیشرفت های اقتصادی و صنعتی برخوردار شده است، این نامگذاری به این دلیل است که از تمام ظرفیت ها استفاده شود و به جای تقابل، تعامل بین دولت و مردم به وجود بیاید.

طاهری تصریح کرد: بین دولت و ملت باید تعامل و وحدت به وجود آید چرا که مردم ما مردمی منطقی هستند و به خوبی تصمیم می گیرند ، دولت هم باید از قدرت و ظرفیت مردم استفاده کند و مردم هم به دولت کمک کنند تا از همه پتانسیل ها و نقاط قوت برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده شود.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن خاطر نشان کرد: امسال مقام معظم رهبری نامگذاری را بر عکس ساله های گذشته که بیشتر روی مباحث اقتصادی بود و همه آن ها مولفه هایی بود که در دل اقتصاد مقاومتی می گنجید،همدلی و همزبانی دولت و ملت مطرح کردند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مولفه ای است که باید با همراهی ملت و دولت به نتیجه برسد ادامه داد: اگر دولت برنامه ریزی کند و از ظرفیت ملت استفاده کند و ملت دولت را همراهی کند می توان از این قابلیت و ظرفیت های بالای کشور استفاده کرد و خواسته ها و منویات مقام معظم رهبری را که چندین سال در دل اقتصاد مقاومتی مطرح شده را با تحقق شعار امسال به نتیجه رساند .

طاهری در پایان عنوان کرد: دولت باید استفاده از قابلیت های ملت را مد نظر قرار داشته باشد و به دور از هر گونه باند و جناح بازی از همه ظرفیت ها، سلیقه ها و توان ملت استفاده کند .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی