پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

معاون امنیتی سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: امروز ما شاهد به ثمر نشستن تلاشها و پیگیریهای کلیه مقامات اعم از استانی و کشوری در رابطه با انتقال پیکر شهید جمشید دانایی فر هستیم.

به گزارش انارما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان در حاشه تشییع شهید دانایی فر در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا اظهار داشت: امروز ما شاهد به ثمر نشستن تلاشها و پیگیریهای کلیه مقامات اعم از استانی و کشوری در رابطه با انتقال پیکر شهید جمشید دانایی فر هستیم.

 

میرشکاری ضمن قدردانی از وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: تروریست‌های که هر از چند گاهی با اقدامات جنایتکارانه فرزندانی از این مرز و بوم را به شهادت می رسانند به‌دنبال از بین بردن امنیت مرزهای ملی ما هستند و با گروگان‌گیری سربازهای ما سعی در ایجاد اختلال داشتند اما مجموعه فعالیت‌های مقامات استانی و کشوری سبب شد تا نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شود.

معاون امنیتی سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مرز پاکستان ثبات و آرامش جدی ندارد و در ایالت سیستانِ پاکستان امنیت به خوبی حاکم نیست و قطعا بی ثباتی و عدم صحیح کنترل مرزها در این کشور گروهک های تروریستی به راحتی از این غفلت استفاده کرده و اقدامات تروریستی را برای بر هم زدن آرامش و امنیت منطقه به راه می اندازند.

وی تاکید نمود: نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم و در زمانی که هجمه ای از سوی دشمنان بر علیه مسلمانان و جهان اسلام به راه افتاده است ،با هوشیاری کامل و با قدرت و توان مضاعف از مرزهای کشور خود پاسداری نموده و از حقوق شهروندان کشورش دفاع می کند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی