دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 13 May 2024

در حال حاضر یک مجموعه تحت عنوان معاونت ساخت قرارگاه تاسیس شده است ؛ که به دنبال استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های سازندگان داخلی ؛ نخبگان و دانشگاهیانی کشور است…

فرمانده قرارگاه خاتم النبیا

به گزارش انارما، سردار عبدالله عبداللهی در گفتگو با آرمان کرمان ” در رابطه با فعالیت های قراگاه خاتم در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت : کارهایی که امروز قرارگاه انجام میدهد همه در راستای اقتصاد مقاومتی است ؛ بی نیاز بودن ایران به کشورها ، تهیه و تامین قطعاتی که مورد نیاز خیلی از پروژه های صنعتی نمونه ی کوچکی از این فعالیت ها است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء ادامه داد : در حال حاضر یک مجموعه تحت عنوان معاونت ساخت قرارگاه تاسیس شده است ؛ که به دنبال استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های سازندگان داخلی ؛ نخبگان و دانشگاهیانی کشور است.

وی در رابطه با بدهی های دولت به قرارگاه خاتم الانبیاء نیز گفت : دولت حدود ۷ هزار میلیارد ریال بابت اجرای پروژه های عمرانی به قرارگاه  بدهکار است.

سردار عبداللهی ادامه داد : با وجود این طلب های مالی اما همچنان به کار خود ادامه می دهیم و این طلب ها مانع کار ما نمی شود و وظیفه خودمان می دانیم که کارها را انجام دهیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء خاطر نشان کرد : عشق ما این است که به مردم خدمت کنیم و به این کار علاقه داریم.

دیدگاه کاربران

هستی چهارشنبه 8 آوریل 2015 - 7:59 ق.ظ

سلام دم سردار عبداللهی گرم که همچنان باوجود طلب ۷هزارمیلیارد ریالی دارن به کار خودشان ادامه میدهند..

ح-ا-ا چهارشنبه 8 آوریل 2015 - 8:38 ب.ظ

بودجه واعتباردارندوگرنه هیچ شرکت خصوصی قدر وبزرگی هم نمیتواندبا۷هزارمیلیاردطلبکاری به کارادامه دهد.بازم دستشون دردنکنه.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی